شناسه : 38038203
مدیر روابط عمومی مخابرات استان یزد:


مهدی فرجی گفت: اینترنت مخابرات در برخی مناطق انحصاری نیست و دلیل سرویس دهی مخابرات در برخی مناطق ارائه اینترنت با کابل های فیبر نوری است.

مهدی فرجی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، بابیان اینکه صدور قبوض کاغذی تلفن‌های ثابت و همراه از دستور کار مخابرات خارج‌شده است گفت: قبوض به‌صورت پیامک به تلفن همراه و یا ارسال به پست الکترونیکی صاحبان خطوط ارسال می‌شود.

تکذیب قطع تلفن‌های ثابت و خطوط همراه دائم بدون اخطار 

مدیر روابط عمومی مخابرات استان یزد با تکذیب قطع تلفن‌های ثابت و خطوط همراه دائم بدون اخطار اظهار داشت: قبل از اقدام به قطع خطوط از طریق ویس و پیامک به مشترکین اخطار داده‌شده و در صورت عدم پرداخت بدهی، تلفن مشترک قطع می‌شود

فرجی در ادامه در خصوص مدت‌زمان وصل مجدد خطوط هم گفت: اگر مشترکین از طریق سامانه 2000 قبوض خود را پرداخت کنند سیستم به‌صورت خودکار پس از حدود نیم ساعت تلفن موردنظر را وصل می‌کند و اگر از طریق عابر بانک صورتحساب پرداخت شود ظرف 24 ساعت این اتفاق رقم خواهد خورد.

وی افزود: البته در مواردی که مشترک اطلاعات درستی را به مخابرات ارائه نکرده باشد طبیعتاً پیام اخطار را دریافت نخواهد کرد بنابراین از مشترکین درخواست می‌کنیم اطلاعات خود را طی تماس با امور مشترکین به شماره‌های 37333032 و 37333033 اصلاح کنند.

مدیر روابط عمومی مخابرات استان در بخش دیگری از سخنانش بارد پایین بودن سرعت سرویس اینترنت مخابرات گفت: ممکن است در بعضی موارد این مشکل وجود داشته باشد اما به‌طورکلی اینترنت مخابرات از سرعت خوبی برخورداراست.

اینترنت مخابرات انحصاری نیست

فرجی تأکید کرد: اینکه مطرح می‌شود اینترنت مخابرات در برخی مناطق انحصاری است چنین مسئله‌ای حقیقت ندارد و دلیل سرویس دهی مخابرات در برخی مناطق ارائه اینترنت با کابل های فیبر نوری استکه بقیه شرکت ها مجهز به آن نیستند. 

وی تصریح کرد: مخابرات در سالیان گذشته کابل‌های معمولی را به کابل‌های فیبرنوری تبدیل کرده است پس اگر شرکت‌های دیگر بخواهند در این مناطق خدمات ارائه بدهند تنها باید کابل‌های خود را به کابل نوری ارتقا دهند و مانعی دیگری وجود ندارد.

انتهای پیام/ح




آدرس کوتاه :