شناسه : 38116179


طیفی از رسانه‌های خاص به طور زنجیره‌ای تبدیل به روابط عمومی اعضای پرحاشیه شورای شهر شده‌اند و در راستای به حاشیه بردن مطالبات اصلی مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش یزدرسا، مرتضی شایق عضو شورای شهر در گفتگو با روزنامه آفتاب یزد گفته است: «به مردم بگویند که چقدر پول به رسانه‌ها از سوی شورای شهر یزد و از جیب مردم پرداخت کرده‌اند.»

وی می‌گوید: «من از مقامات مسئول درخواست دارم که وارد مسائل مالی شورا بشوند و ببینند که در حال حاضر چه پول‌هایی هزینه می‌شود. باید هزینه‌ها و بودجه شورای شهر مورد حسابرسی قرار بگیرد تا ببینیم شفافیت واقعی به چه معنا است.»

به گفته این عضو شورای شهر یزد «بودجه شهرداری طی سال‌های گذشته حداکثر 35 جاری و 65 عمرانی بوده است اما الان عملکرد ما امسال 45 عمرانی و 55 جاری شده است. یعنی جاری ما از عمرانی بیشتر شده است».

هرچند انتظار می‌رود اعضای شورای شهر نسبت به این مسئله شفاف‌سازی کنند و اعلام کنند که پول شورای شهر را برای کدام رسانه‌ها هزینه کرده‌اند؛ اما نگاهی به عملکرد برخی از رسانه‌ها و دست و پا زدن‌های بی‌امان در حمایت از اعضای پرحاشیه شورای شهر و ضریب دادن به حاشیه‌سازی‌ها و جنجال‌آفرینی‌ها، نشان می‌دهد که پول شورای شهر خرج کدام رسانه‌ها می‌شود.

در واقع طیفی از رسانه‌های خاص به طور زنجیره‌ای تبدیل به روابط عمومی اعضای پرحاشیه شورای شهر شده‌اند و در راستای به حاشیه بردن مطالبات اصلی مردم تلاش می‌کنند.

این در حالی است که وضعیت اقتصادی کشور به یمن عملکرد دولت متبوع آن‌ها، در شرایط نامساعدی قرار دارد و در شرایطی که مردم فشار زیادی را تحمل می‌کنند، پرداختن به مطالبات اصلی مردم و پرهیز از جنجال‌آفرینی و حاشیه‌سازی، حداقل وظیفه مسئولین و رسانه‌ها است.

با این وجود، اینکه برخی از رسانه‌ها، نه تنها نسبت به حاشیه‌سازی برخی مسئولین انتقاد نمی‌کنند، بلکه به این جنجال‌ها دامن می‌زنند و به گونه‌ای فضاسازی می‌کنند که مسائل و مطالبات اصلی و واقعی مردم تحت‌الشعاع این بازی‌های سیاسی و اغراض شخصی قرار بگیرد، را نمی‌توان امری اتفاقی دانست.

انتهای پیام/




آدرس کوتاه :