حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

آذین‌بندی برخی از میادین شهر یزد مناسب نیست

آذین‌بندی برخی از میادین شهر یزد مناسب نیست

رئیس شورای اسلامی شهر یزد: در زمینه آذین‌بندی و فضاسازی برخی از میادین شهر کاستی‌هایی وجود دارد و باید این نقیصه رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی گفت: علی‌رغم اینکه اقدامات بسیار خوبی در اعیاد و مناسبت‌ها توسط شهرداری انجام می‌شود، اما در زمینه آذین‌بندی و فضاسازی برخی از میادین شهر کاستی‌هایی وجود دارد باید این نقیصه رفع شود. 

وی افزود: در اعیاد دهه امامت از قربان تا غدیر افزون بر ۱۱۰ جشن و برنامه با مشارکت شهرداری یزد در همه محلات شهر برگزار شد که قابل‌تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: همچنین ویژه‌برنامه جشنی نیز در محل سابق ترمینال یزد برگزار شد که در هر شبانه‌روز بیش از ۱۵ هزار نفر از این برنامه‌ها استفاده کردند.

وی گفت: هر چند اقدامات قابل‌تقدیر زیادی در این ایام اجرا شد؛ ولی علی‌رغم تذکرات قبلی هنوز کاستی‌هایی در آذین‌بندی و فضاسازی شهری برخی از میادین و خیابان‌های شهر یزد وجود دارد.

سیفی ادامه داد: به نظر می‌رسد کم‌توجهی در برخی نقاط شهر وجود دارد و البته در برخی دیگر از نقاط شهر یزد نیز به‌خوبی اقدام شده است. 

وی تأکید کرد: باتوجه‌به اینکه حجم کار در این ایام زیاد است؛ لذا از شهردار یزد درخواست دارم تا وظیفه آذین‌بندی و فضاسازی هر منطقه به شهرداری همان منطقه واگذار شود تا علاوه بر ایجاد رقابت بین شهرداری‌ها شاهد اقدام مناسب‌تری در این زمینه باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از