حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
معاون توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد:

آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش در استان یزد برگزار می‌شود

آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش در استان یزد برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در استان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد، جلال عرب خردمند گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور و در هفت حوزه امتحانی در استان برگزار می‌شود. 

 وی افزود:این آزمون در حوزه‌های شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، میبد، بافق، دانشگاه یزد، دانشگاه علم و هنر و حوزه آموزش و پرورش در یزد برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به اینکه در این آزمون در مجموع ۱۰ هزار و ۷۸ نفر در استان ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: ۷۹ درصد ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی زن و ۲۱ درصد آنان مرد هستند. 

عرب خردمند با بیان اینکه این آزمون زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در استان‌ها نظارت بر این آزمون توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

گفتنی است؛ در سال‌جاری در مجموع هشت آزمون استخدامی شامل آزمون‌های آموزگار ابتدایی و استثنایی و آزمون دبیری و نیز شش آزمون استخدامی بطور جداگانه برای جبران کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی در استان یزد برگزار شده است.

در همین راستا آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین « ویژه استان یزد» و آزمون استخدام ویژه معلولان نیز اوایل سال ۱۴۰۳ جهت جذب نیروی انسانی جدید در استان یزد برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از