حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود؛

آغاز انتخابات در یزد تا دقایقی دیگر

آغاز انتخابات در یزد تا دقایقی دیگر

در استان دارالعباده یزد همه چیز برای برگزاری انتخابات باشکوه چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده است و تا دقایقی دیگر همزمان با سراسر کشور کار اخذ رأی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه امروز هشتم تیرماه برگزار می‌شود و این روز‌ها اخبار انتخاباتی جزو پربازدیدترین و مهم‌ترین اخبار کشور است.

مردم با دنبال کردن برنامه‌های نامزد‌های ریاست جمهوری درصددند شایسته‌ترین فرد را به عنوان رئیس جمهور آینده کشور  انتخاب کنند.

در استان دارالعباده یزد نیز همه چیز برای برگزاری انتخابات باشکوه چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده است و به گفته مسئولان ذیربط ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، محافظتی، امنیتی و انتظامی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کل استان همکاری می‌کنند.

علی اکبر عزیزی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا دقایقی دیگر همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 8 صبح در 870 شعبه اخذ رأی در استان یزد آغاز خواهد شد، افزود: شعب اخذ رأی در استان یزد شامل 188 شعبه سیار و 682 شعبه ثابت است که کار اخذ رأی مردم در این انتخابات را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم و مردم در مناطق ییلاقی حضور پیدا می‌کنند تمهیدات لازم اندیشیده شده است و شعب اخذ رأی سیار برای این مناطق به تعداد مورد نیاز مستقر شده است تا مردم حاضر در این مناطق نیز به راحتی بتوانند برای انداختن رأی خود در پای صندوق رأی حاضر شوند.

 رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: زمان رأی‌گیری از ساعت 8 صبح تا ساعت 18 تعیین شده است اما با توجه به اینکه ممکن است پس از این ساعت نیز مراجعه‌کننده به شعب اخذ رأی وجود داشته باشد بنا به تشخیص وزارت کشور ساعت اخذ رأی‌‌گیری تمدید خواهد شد.

عزیزی عنوان کرد: متولدان 8 تیرماه سال 1385 به قبل حائز شرایط حضور در انتخابات و انداختن رأی خود به صندوق رأی هستند.

وی توصیه کرد: مردم از همین ساعات ابتدایی شروع اخذ رأی‌گیری، در پای صندوق اخذ رأی حضور پیدا کنند و به ساعات پایانی موکول نکنند.

امروز  با حضور پرشور مردم در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد و با انتخاب ملت ایران راه شهدای خدمت مخصوصا شهید رئیسی ادامه خواهد یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از