حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
استاندار یزد مطرح کرد:

آمادگی یزد برای میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های‌آسیا

آمادگی یزد برای میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های‌آسیا

استاندار یزد در نشست مشترک با رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به پیشنهاد رئیس این فدراسیون گفت: یزد آمادگی برگزاری و میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را دارا است.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد و رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برگزار و با اشاره به تحول و طلایه‌داری والیبال استان طی سال‌های اخیر، بر بهره‌گیری حداکثری از این ظرفیت به‌منظور رشد والیبال کشور تأکید شد. 
 
مهران فاطمی در حاشیه این نشست و در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اعلام آمادگی استان یزد برای میزبانی از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، گفت: بر اساس هماهنگی صورت‌گرفته، زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ، در استان فراهم می‌شود. 
 
وی مسابقات  مذکور را رویدادی فاخر در حوزه ورزش دانست و افزود: امید است با برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی ورزشی به میزبانی استان، شاهد رونق و افتخارآفرینی بیش‌ازپیش شاخه‌های مختلف ورزش استان به‌ویژه در شاخه والیبال باشیم. 
 
استاندار یزد در ادامه یکی از رویکردهای مورد پیگیری را برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی در استان عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری این رویدادها، فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف استان و به‌تبع آن رونق گردشگری است. 
 
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر به میزبانی یزد، گفت: در پرتو برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مسابقات به بهترین شکل ممکن در بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد. 
 
مهران فاطمی در همین راستا خاطرنشان کرد: از برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی  فرهنگی، ورزشی و گردشگری؛ به میزبانی استان استقبال می‌کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از