حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
سرپرست ثبت احوال استان یزد خبر داد:

ارائه 2 هزار خدمت هویتی در انتخابات

ارائه 2 هزار خدمت هویتی در انتخابات

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان یزد گفت: بیش از 2 هزار و 200 خدمت هویتی در دو روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ثبت احوال استان یزد ارائه شده است.

مهدی مصدق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» گفت: اداره کل ثبت احوال استان یزد و ۱۱ اداره شهرستان و ۶ نمایندگی در بخش‌ها در دو روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از یک ساعت قبل از شروع رأی‌گیری تا پایان زمان انتخابات، به مردم و به شعب اخذ رای خدمت‌رسانی کردند.

وی افزود: در دو مرحله برگزاری انتخابات، هزار و 70 مورد پاسخگویی به استعلامات شعب اخذ رأی در خصوص شماره ملی شهروندان، ۷۰۷ مورد استعلام پاسخ داده شده غیر از شماره ملی، ۲۸ شناسنامه تعویضی، ۱۶۹ مورد صدور مجدد شناسنامه (المثنی)، ۴٠ مورد تحویل کارت هوشمند ملی و ۲۲۴ جلد تحویل شناسنامه در دفاتر پیشخوان دولت انجام شده است.

 سرپرست اداره کل ثبت احوال استان یزد افزود: در مجموع ۲ هزار و ۲۳۸ خدمت هویتی در دو روز برگزاری انتخابات از سوی ثبت احوال استان با همکاری انجمن دفاتر پیشخوان دولت به مردم شریف استان و شعب اخذ رأی ارائه شده است.

وی ادامه داد: در یک ماهه پیش از برگزاری انتخابات نیز بیش از ۶ هزار جلد شناسنامه تعویضی و صدور مجدد، چاپ و برای شرکت در انتخابات به متقاضیان تحویل داده شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از