حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در راستای طرح جهاد میدانی انجام گرفت؛

ارتقای کیفیت و بهره‌وری محصول گندم در زارچ

ارتقای کیفیت و بهره‌وری محصول گندم در زارچ

بازدید کارشناسان، محققین و بهره‌برداران از مزرعه گندم در شهرستان زارچ در راستای اجرای طرح جهاد میدانی و ارتقای کیفیت و بهره‌وری محصول گندم انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی اداره جهاد کشاورزی یزد، در راستای اجرای طرح جهاد میدانی، یک گروه شامل محققین و کارشناسان از مزرعه PVS گندم در شهرستان زارچ بازدید کردند، این بازدید باهدف بررسی و ارزیابی عملکرد مؤثر این طرح انجام شد.

کارشناسان و محققین با حضور در مزرعه گندم، بهره‌برداران را در دستیابی به هدف‌های طرح جهاد میدانی همراهی کردند. هدف اصلی این بازدید، ارائه راهنمایی‌ها، مشاوره‌ها و ارزیابی عملکرد طرح بر اساس استاندارد‌های معین شده بود. مواردی مانند کیفیت خاک، روش‌های آبیاری، استفاده از کود شیمیایی و... مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زارچ گفت: بازدید کارشناسان، محققین و بهره‌برداران از مزرعه PVS گندم در شهرستان زارچ نشان از توجه جدی به اجرای طرح جهاد میدانی و ارتقای کیفیت و بهره‌وری محصول گندم دارد. امیدواریم که این بازدید موجب بهبود و پیشرفت بیشتر در کشاورزی منطقه و ارتقای درآمد کشاورزان شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از