حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس سازمان حمل‌و‌نقل شهرداری یزد خبر داد:

استفاده رایگان بانوان‌یزد از اتوبوس در روز زن

استفاده رایگان بانوان‌یزد از اتوبوس در روز زن

رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری یزد گفت: استفاده از اتوبوس شرکت واحد در روز چهارشنبه ۱۳ دی همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برای همه بانوان رایگان شد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، مهدی فعالی با اشاره به رایگان شدن استفاده از حمل و نقل و عمومی در یزد به مناسبت روز زن افزود: در راستای تکریم جایگاه زنان و نقش آنها در ترویج استفاده صحیح از ناوگان حمل و نقل همگانی این پیشنهاد مطرح و به تائید هیات مدیره سازمان نیز رسید.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد ادامه داد: رایگان شدن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری یزد در روز چهارشنبه این هفته برای همه بانوان رایگان است و شامل همه بانوان می‌شود و دختران نیز به عنوان مادران آینده می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

وی گفت: نرم افزار اتو من نیز برای اطلاع‌رسانی به مسافران درباره زمان حرکت و توقف اتوبوس در ایستگاه‌ها راه‌اندازی شده و شهروندان عزیز یزدی می‌توانند با دانلود نرم‌افزار «یزد من» در قسمت اتو من از این ظرفیت استفاده کنند.

فعالی اظهار داشت: همه مسافران با استفاده این نرم افزار می توانند مقصد و ایستگاه مورد نظر خود را انتخاب و برای سفر شهری خود برنامه‌ریزی کنند و نظرسنجی و پاسخگویی به شکایات و پیشنهادات نیز مشخص شده و به مرور بخش های دیگر نیز به این قسمت اضافه خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از