حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دبیر ستاد انتخابات استان یزد خبر داد:

استقرار عوامل رأی‌گیری در تمام شعب

استقرار عوامل رأی‌گیری در تمام شعب

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: تمام دست اندرکاران، عوامل اجرای و انتظامی به شعبات اخذ رأی اعزام و آماده آغاز انتخابات هستند.

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» ضمن توصیه به روسای شعبات اخذ رأی گفت: کمتر از ۲۰ دقیقه به شروع دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فاصله داریم و تمام دست اندرکاران،عوامل اجرایی و انتظامی به تمام شعبات اعزام شدند. 
وی افزود: توصیه من این است که در ابتدا و بلافاصله دستگاه‌‌های احزار هویت را روشن کنند و صورت جلسه لازم را کامل و به ستاد انتخابات انتقال دهند. 
دبیر ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: امسال برای اولین بار و با توجه به اصلاح قانون مجلس شورای اسلامی ارائه شناسنامه الزامی ندارد و با ۵ مدرک هویتی شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت شهروندان می‌توانند برای دادن رأی خود به شعبه‌های اخذ رأی مراجعه کنند و با در دست داشتن یکی از این ۵ مدرک هویتی نسبت به دادن رأی خود اقدام کنند. 
رستگاری ضمن توصیه به مردم عنوان کرد: توصیه من به مردم استان یزد این است که دادن رأی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و در همین آغازین لحظات در پای صندوق رأی حضور یابند. 
وی در پایان گفت: عمده شعبه‌های اخذ رأی سیار برای مناطق روستایی است و مابقی برای بیمارستان‌ها، اماکن عمومی و پارک‌ها است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از