حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس کارگروه نظارت ستادهای اسکان فرهنگیان عنوان‌کرد:

استقرار میز پاسخگویی برای مسافران نوروزی

استقرار میز پاسخگویی برای مسافران نوروزی

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش‌وپرورش یزد گفت: میز پاسخگویی حضوری و تلفنی به مسافران نوروزی با نظارت و ارزیابی ۴۰ بازرس در ۱۴ پایگاه اسکان فرهنگیان استان یزد مستقر شد.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا» به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش‌ و پرورش استان یزد، محمد صالح نیکونژاد از استقرار میز پاسخگویی به مسافران نوروزی باهدف تکریم و جلب رضایت مسافران و گردشگران با رویکرد راهنمایی، نظارت و بازرسی در ۱۴ ستاد اسکان فرهنگیان این استان خبر داد و با اشاره به کیفیت‌بخشی مراکز اسکان، تلاش برای ارائه خدمات ارزنده و مطلوب به قشر عظیم و عزیز فرهنگی را لازم و ضروری دانست.

وی به حفاظت از امنیت و حرمت و شأنیت میهمانان جهان شهر یزد را از وظایف مهم و قابل‌توجه عوامل اجرایی ستاد اسکان استان، عنوان و اظهار کرد: تقویت نظارت و ارزیابی عملکرد ستادها و مدارس طرح اسکان نوروزی به جهت حفظ کرامت مسافران و آرامش آنها ازجمله برنامه‌های مهم این اداره برای نوروز ۱۴۰۳ است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌ و پرورش یزد افزود: ۴۰ بازرس استانی و شهرستانی با آموزش‌های صورت‌گرفته و استفاده از تجارب زیسته در حوزه ارزیابی اسکان نوروزی، طبق شاخص‌های مشخص شده از سمت اداره ارزیابی عملکرد استان بر روند خدمات‌دهی این مراکز، نظارت مستقیم و دائم را تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خواهند داشت.

نیکونژاد تأکید کرد: تیم‌های بازرسی در بازدیدهای خود بر روند چگونگی خدمات‌دهی، شیوه اطلاع‌رسانی و تبلیغات، نصب بنرهای راهنما، وجود امکانات ایمنی، شیوه استقبال و پذیرش مهمانان، وضعیت گرمایشی و روشنایی اتاق‌ها و سالن‌های مدارس، رعایت نظافت و دستورالعمل‌های بهداشتی و... را مورد بازرسی قرار داده و در موارد خاص نیز نیرو‌های ناظر در اسرع‌ وقت به محل، اعزام و موضوع را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود نواقص احتمالی با هماهنگی مسئولان مربوطه در برطرف نمودن آن اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از