حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

اعتکاف در ۲۰۲ مسجد استان یزد شروع شد

اعتکاف در ۲۰۲ مسجد استان یزد شروع شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: آیین معنوی اعتکاف همزمان با ۱۳ ماه رجب و میلاد با سعادت حضرت علی (ع) روز پنجشنبه در ۲۰۲ مسجد استان یزد آغاز شد و سه روز ادامه دارد.

 

به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد؛ حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در حاشیه آغاز مراسم روح‌بخش اعتکاف با تبریک ماه رجب و ایام‌البیض گفت: حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف به‌خصوص دانش آموزان مؤمن در مراسم معنوی اعتکاف امسال جزو نقاط برجسته‌ای است که نسبت به گذشته در یزد و ۱۱ شهرستان دیگر شاهد آن هستیم.

وی اظهار کرد: در این آیین همانند سنوات گذشته علاوه بر روزه‌داری، بیان احکام، پاسخ به سؤالات و شبهات و جلسات بصیرتی و معرفتی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: بر حسب ضرورت با همکاری بخش‌های مختلف به‌خصوص خیران و برخی نهادهای فرهنگی، تبلیغی و آموزشی نسبت به برگزاری کرسی‌های تلاوت نور، بیان احکام، اقامه نماز جماعت و جلسات پرسش و پاسخ در خصوص اصول اعتقادات پیگیری می‌شود.

این مسئول از همکاری مردم، مسئولان و تشکل‌های دانش‌آموزی در برگزاری اعتکاف در استان قدردانی کرد و در خصوص تعداد معتکفان یادآور شد: بعد از جمع‌بندی کلی آمار دقیق به تفکیک مناطق و همچنین تعداد دانش آموزان برای عموم شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از