حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
با حضور رئیس سازمان بودجه کشور صورت گرفت؛

افتتاح ۲ مدرسه خیری مهریز توسط معاون رئیس‌جمهور

افتتاح ۲ مدرسه خیری مهریز توسط معاون رئیس‌جمهور

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه سفر یک‌روزه خود به استان یزد دو مدرسه که با کمک خیران این شهرستان تکمیل و تجهیز شده بود، را افتتاح کرد.

به گزارش یزدرسا، مدرسه خیری اختلالات یادگیری ملک‌ثابت با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و مدرسه قرآنی صادقی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در ادامه سفر معاون وزیر و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان یزد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

مدرسه اختلالات یادگیری ملک‌ثابت و مدرسه قرآنی صادقی هر کدام دارای ۶ کلاس بوده که در زیربنای  یکی ۸۵۰ مترمربع و دیگری با یک هزار مترمربع زیربنا احداث شده است.

 

در حاشیه این بازدید معاون رئیس‌جمهور به یاد شهدای غزه و به‌ویژه شهدای جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان شهر غزه فلسطین درختی زیتون در محل این مدارس کاشت و آرزوی صلح و دوستی برای مردم جهان به‌ویژه کودکان کرد تا دانش‌آموزان بتوانند در فضایی آرام و مناسب به تحصیل پرداخته و باعث رشد و پیشرفت جامعه خود شوند.

 

قول مساعد معاون رئیس‌جمهور در سفر به یزد/ بیمارستان ۱۵۰تخت خوابی مهریز تکمیل می‌شود 

 

همچنین معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به شهرستان مهریز استان یزد در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام استان یزد و بازدید از بیمارستان ۱۵۰ تخت‌خوابی حضرت فاطمه‌الزهرا مهریز قول مساعد برای تأمین اعتبار۱۴۰ میلیارد تومانی لازم برای تکمیل این بیمارستان داد.

 

تکمیل طرح توسعه این بیمارستان از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان مهریز است که تاکنون با همت خیران و از محل کمک‌های آن‌ها و حمایت مسئولان استان یزد اقدام‌های خوبی در این ارتباط صورت گرفته است.

 

ساخت و تجهیز این مرکز درمانی با ۶ بخش تخصصی از کیفیت و استاندارد خوبی برخوردار است و تا ۳۰ سال آینده پاسخگوی نیاز مردم شهرستان مهریز می‌باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از