حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
شرکت توزیع نیروی‌برق استان یزد مطرح کرد:

افزایش 2 برابری سقف پاداش کشف ماینرهای غیرمجاز

افزایش 2 برابری سقف پاداش کشف ماینرهای غیرمجاز

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: تا سقف ۵۰ میلیون تومان پاداش برای معرفی ماینر‌های غیرمجاز در مراکز دولتی و غیردولتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق یزد، مهندس مجتبی حجتی مقدم، از کشف ۷ مرکز استخراج غیرمجاز رمزارز در سه‌ماهه نخست سال در استان و پاداش به گزارشگران این مراکز خبر داد. 

وی با اشاره به کشف ۴۰ دستگاه ماینر در سه‌ماهه نخست امسال، افزود: پاداش معرفی مراکز غیرمجاز رمزارز در مرحله اول یک میلیون تومان به‌ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیرمجاز تعیین شده که از ۲۲ اردیبهشت امسال اجرایی شده است. 

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به افزایش دوبرابری سقف پاداش کشف ماینر غیرمجاز در دوایر دولتی گفت: مرحله نخست پاداش‌ها شامل اعطای یک میلیون تومان به‌ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیرمجاز است که تا سقف ۲۵ میلیون تومان بابت معرفی مراکز غیرمجاز خصوصی و تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای معرفی ماینر‌های غیرمجاز در مراکز دولتی و غیردولتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، در نظر گرفته شده و طی ۱۵ روز کاری به عامل شناسایی‌کننده پرداخت می‌شود. 

حجتی مقدم گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی گزارش مراکز مشکوک را علاوه بر ثبت در سایت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۲۱ یا تماس با دفتر حراست شرکت توزیع اعلام کنند. 

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد حفظ محرمانگی و هویت گزارشگران مراکز غیرمجاز را از الزامات مورد تأکید در این دستورالعمل عنوان کرد و افزود: ماینر‌های غیرمجاز آسیب به تجهیزات شبکه برق و لوازم برقی مشترکان آسیب رسانده و پایداری شبکه برق به‌خصوص در تابستان را دچار اختلال می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از