حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
رئیس پلیس راه استان یزد خبر داد:

افزایش ۷ درصدی تردد در ورودی‌های استان یزد

افزایش ۷ درصدی تردد در ورودی‌های استان یزد

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا به امروز دوم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۷ درصد افزایش تردد در ورودی‌های استان یزد ثبت شده است.

رحیم حاجی‌ده‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی و برون شهری استان یزد گفت: کلیه محورهای برون‌شهری استان یزد تقریبا نیمه سنگین و روان است و اوج ترافیک روزانه نیز در این محورها از ساعت ۱۶ تا ۱۷ بعدازظهر است.

وی ادامه داد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا به امروز دوم فروردین ماه، ۷ درصد افزایش تردد در ورودی‌های استان یزد ثبت شده و میزان تردد خروجی از استان نیز ۲ درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد برخی مسافران در یزد ماندگار شدند.

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در این مدت چهار نفر در محورهای برون شهری استان یزد به علت سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند و ۵۸ نفر نیز مجروح و مصدوم شدند که تمامی این تصادفات از نوع واژگونی ناشی از سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی و صحبت با تلفن همراه بوده است.

وی ادامه داد: این واژگونی‌ها در ۱۵ کیلومتر بعد از دهشیر، محور شیراز به یزد حوالی چشمه تامهر، محور اردکان نائین حوالی نوگنبد و محور مروست به تنگ چنار حوالی مسجد ابوالفضل رخ داده که ناشی از عدم رعایت سرعت مجاز و توجه کامل به جلو نداشتن بوده است.

حاجی‌ده‌آبادی یادآور شد: با توجه به اینکه محورهای استان یزد فاقد چشم انداز است خستگی و خواب آلودگی به راننده غالب می‌شود بنابراین حتما پس از دو ساعت رانندگی استراحت داشته باشند و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از