حالت تاریک
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403
مسئول قرارگاه جهادی شهید متوسلیان:

اقدامات جهادی محدودشدنی نیستند

اقدامات جهادی محدودشدنی نیستند

مسئول قرارگاه جهادی شهید متوسلیان گفت: اقدامات جهادی به منطقه و یا استانی خاص محدود نمی‌شود و جهادگران تلاش دارند تا برق شادی را در نگاه همه ملت ایران ببیند.

محمود دهقان‌پور در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به نقش و اهمیت گروه‌های جهادی در محرمیت‌زدایی اظهار کرد: نقش به سزا و موثر گروه‌های جهادی در محرومیت‌زدایی و سازندگی برکسی پوشیده نیست و به علت حضور این افراد به صورت خودجوش، مردمی و مخلصانه تاثیرات اجتماعی این حضور بیش‌تر است.

وی افزود: این آثار تنها محدود به مردم آن مناطق نمی‌شود، بلکه خود فردی که به صورت جهادی برای کمک به مردم حرکت می‌کند سرشار از احساس مثبت و منحصر به فرد می‌شود، که همین موضوع باعث شده تا جهادگران نتوانند از این محیط دل بکنند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان با اشاره به اقدامات شاخص این قرارگاه جهادی بیان کرد: عمده برنامه‌های ما منطقه‌ای و در مناطق معین به صورت محرومیت‌زدایی بوده است که از مهمترین آن‌ها ساخت و تکمیل ۲۰۰ واحد مسکن محرومین، اقدامات جهادی در هنگام سیل در استان یزد و اقدامات فرااستانی است.

مسئول این گروه جهادی نمونه و برتر استان یزد تصریح کرد: حضور در استان‌های کرمان، گلستان و ایلام در هنگام مخاطرات طبیعی همچون سیل و زلزله از دیگر اقداماتی بود که توسط این قرارگاه جهادی انجام شد.

دهقان‌پور با بیان اینکه اقدامات جهادی محدود به یک منطقه خاص نیست، عنوان کرد: ما به صورت محلی، شهرستانی، استانی و کشوری در زمینه محرومیت‌زدایی فعالیت خود را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم برق شادی را در نگاه مردم کشور عزیزمان ایران ببینیم.

وی ادامه داد: هیچگاه فعالیت‌های خارج از استان باعث نشد تا جهادگران در مسیر خود سست شوند، و اتفاقا از برنامه‌های خارج از استان با جان و دل استقبال می‌کنند تا فعالیت خود را در اختیار تمام نیازمندان کشور قرار دهند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان گفت: در منطقه شهرستان تفت طرح «جمعه‌های خدمت و انتظار» به صورت هفتگی برگزار می‌شود و جهادگران نیز به صورت خودجوش با حضور در این طرح به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از