حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد:

الزام ثبت اطلاعات دریافت‌کنندگان انواع شیرخشک از ۲۰مهرماه

الزام ثبت اطلاعات دریافت‌کنندگان انواع شیرخشک از ۲۰مهرماه

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: به‌منظور مدیریت توزیع شیرخشک، اطلاعات مصرف‌کنندگان شیرخشک‌های معمولی از ۲۰ مهر ماه در سامانه مربوطه ثبت می‌شود.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، بهروز حیدری اظهار کرد: از تاریخ ۲۰ مهرماه ارائه کدملی و تاریخ تولد فرزند شیرخوار به داروخانه برای دریافت شیرخشک الزامی است.

وی افزود: با توجه به فراهم شدن زیرساخت استعلام‌شناسه رهگیری، ثبت اطلاعات دریافت‌کنندگان انواع شیرخشک و غذا‌های ویژه (تولیدی وارداتی ) و رعایت عدالت در ارائه خدمات، تمامی شرکت‌های تأمین‌کننده، توزیع‌کننده و داروخانه‌ها از تاریخ ذکر شده، ملزم به ثبت اطلاعات دریافت‌کنندگان انواع شیر خشک هستند.

حیدری بیان کرد: پیش از این، ثبت مشخصات دریافت‌کنندگان شیرخشک‌های رژیمی انجام می‌شده و از تاریخ ۲۰ مهر این امر مشمول انواع شیرخشک معمولی و رژیمی است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به کمبود انواع برند‌های شیرخشک در سطح استان، توزیع سهمیه اختصاصی شیرخشک در برند‌های مختلف از ابتدای هفته جاری در داروخانه‌های سطح استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تمامی برند‌های شیرخشک در چرخه توزیع فعلی موجود است و در خصوص برند گیگوز (۲و ۳) می‌توان سایر برند‌های موجود را جایگزین کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از