حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
دبیر اجرایی دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد:

المپیاد ورزش کارگری یزد به نیمه راه رسید

المپیاد ورزش کارگری یزد به نیمه راه رسید

دبیر اجرایی دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد گفت: دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد که از مهرماه به‌طور رسمی آغاز به کار کرد تاکنون با استقبال خوب کارفرمایان و کارگران روبرو شده است.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد، محمدهادی آقایی با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد ورزش کارگری استان یزد گفت: در سال ۱۴۰۰ به منظور ایجاد شور و نشاط و حفظ سلامت جسمی و روحی کارگران، ایده راه‌اندازی المپیاد ورزش کارگری با هدف تحقق شعار «ورزش، نشاط، بهره‌وری» مطرح شد و پس از بررسی‌های صورت گرفته، مقرر شد دور انتخابی این المپیاد در محل کار کارگران برگزار شود.

رئیس مجموعه ورزشی کارگران و دبیر اجرایی دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد در همین زمینه تصریح کرد: با توجه به اینکه این المپیاد برای اولین بار در استان برگزار می‌شود و کم نظیر در کشور به شمار می‌رود، با اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته تعداد ۲۳ واحد تولیدی و کارخانجات استان در آن المپیاد مشارکت داشتند که بیشترین همکاری از سوی شهرستان میبد صورت گرفت و در پایان از نفرات برتر طی مراسمی وزین، تقدیر شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از همراهی رؤسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانی و کارفرمایان و رابطین فرهنگی ورزش کارخانه‌های استان، گفت: در سال جاری دومین المپیاد ورزش کارگری از مهرماه به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد که تاکنون مسابقات انتخابی در ۲۵ شرکت برگزار شده است؛ پیش‌بینی می‌شود تا پایان دی‌ماه مسابقات در ۱۵ شرکت دیگر نیز برگزار شود.

آقایی زمان برگزاری مسابقات نهایی را بهمن‌ماه اعلام و اظهار کرد: پس از پایان دور مقدماتی که تا پایان دی‌ماه ادامه دارد، مسابقات فینال با حضور منتخبین تمامی شرکت‌ها در بهمن ماه سال جاری برگزار و طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری از مقام آوران تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از