حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403
رئیس محاکم نظامی استان یزد:

امنیت مهمترین سرمایه کشور است

امنیت مهمترین سرمایه کشور است

رئیس محاکم نظامی استان یزد گفت: امنیت مهمترین سرمایه کشور است که سربازان گمنام امام زمان نقش بی‌بدیلی در آن دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی یزدرسا به نقل از پایداد، غلامعلی دهشیری در دیدار با مدیرکل اداره اطلاعات استان یزد، امنیت را از مهمترین سرمایه‌های کشور دانست و گفت: بی‌شک تلاش شبانه‌روزی و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین این امنیت نقش بی‌بدیلی دارد.

این مقام قضایی تصریح کرد: اداره اطلاعات یکی از ارکان مهم کشور به شمار می‌رود که نقش بسیار مهمی در امنیت کشور ایفا می‌کند و هرچه کارکنان زحمتکش این اداره با مبانی قضایی و حقوقی آشنا باشند بهتر می‌توانند وظایف خود را در مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت ایفا نمایند.

رئیس محاکم نظامی استان یزد، حفاظت و صیانت از امنیت عمومی جامعه را وظیفه سنگینی دانست و گفت: این وظیفه خطیر بر دوش نیروهای امنیتی بوده و اقدامات و تلاش‌های دشمنان جهت ضربه زدن به نهادهای امنیتی نشان دهنده حساسیت و اهمیت کار ایشان می‌باشد.

در ادامه مدیر کل اداره اطلاعات استان یزد ضمن تبریک انتصاب غلامعلی دهشیری به سمت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ،با اشاره به تعامل سازنده سازمان قضایی استان با نهادهای امنیتی، از تلاش‌ها و اقدامات سازمان تشکر و تاکید کرد: همکاری بین سازمان قضایی و نیروهای امنیتی در استان می‌تواند نقش موثری در استقرار امنیت پایدار داشته باشد.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از