حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد خبر داد:

انجام هزار فقره گشت مشترک بازرسی در یزد

انجام هزار فقره گشت مشترک بازرسی در یزد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از انجام 987 فقره گشت مشترک بازرسی در سطح استان یزد طی چهار ماهه سال جاری خبر داد.

محمدکاظم صادقیان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» گفت: نظارت ویژه بر تأمین، توزیع و قیمت کالاهای اساسی  از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، روغن، تخم مرغ، و سایر اقلام پرمصرف، بازدید از انبار کالاها و... از  جمله فعالیت‌هایی است که به طور مستمر توسط تیم‌های مشترک بازرسی و نظارت استان انجام می گیرد.

وی از 987 فقره گشت مشترک بازرسی در سطح استان یزد طی چهار ماهه سال جاری خبر داد و افزود: در این راستا برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه نیز از دیگر اقدامات اداره کل در رصد و پایش بازار واحدهای صنفی و غیر صنفی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: طی چهار ماهه سال جاری تعداد 987 فقره گشت مشترک بازرسی انجام شد و در این راستا 165 مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از 74 میلیارد و 343 میلیون و 674 هزار ریال تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: توجه به سود قانونی متعارف و لزوم رعایت آن توسط بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای صنفی نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور و قیمت‌گذاری کالاها در مراکز خرید، پاساژها، بازارها و واحدهای عرضه و توزیع کالا از جمله مواردی است که در دستور کار این نظارت‌ها قرار دارد.

صادقیان ادامه داد: انجام گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان فرمانداری، مرکز بهداشت و اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، اداره کل استاندارد و ...صورت گرفته است. 

وی همچنین اعلام آمادگی کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را برای رسیدگی ارائه دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از