حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
اهدا 2هزار گلدان در طرح گل مهر
سرپرست سازمان سیما منظر شهرداری عنوان کرد:

اهدا 2هزار گلدان در طرح گل مهر

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به اهمیت فضاسازی برای شروع سال تحصیلی و ایجاد روحیه مطلوب در دانش‌آموزان به تشریح اقدامات سازمان پرداخت.

محمد سعید کاشفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  «یزدرسا» گفت: باتوجه‌به فرارسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس، امسال سازمان  با برنامه‌ریزی لازم اجرای طرح استقبال از ماه مهر (مهریار) را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سه اکیپ طراحی و دیوارنگاره‌های آموزشی در سطح مدارس شهر به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار مشغول به فعالیت هستند ابراز کرد: این مهم بر اساس تقاضای مدارس و بررسی و امکان‌سنجی توسط کارشناسان سازمان صورت می‌پذیرد تا بتواند فضایی مطلوب (شاداب) را برای دانش‌آموزان این شهر رقم بزند.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد افزود: از دیگر اقدامات سازمان در طول مدت اجرای طرح استقبال از مهر، درخواست‌های ساماندهی و هرس درختانی است که به سازمان اعلام شده است؛ که در پنج گروه عملیاتی مجزا و در مناطق پنج‌گانه برنامه‌ریزی و از 15 شهریور تا ابتدای مهر ساماندهی باغچه‌ها و هرس سبز درختان منتهی به مدارس  صورت پذیرفته است.

وی افزود: با نواختن زنگ سال تحصیلی جدید، سازمان روز اول مهر را با اهدا  بیش از 2هزار گلدان گل به مدارس ابتدایی سطح شهر آغاز نمود تا با اهدای آن در شادی و سرزندگی دانش‌آموزان سهیم شدیم.

سرپرست سازمان سیما منظر به طرح ابتکاری اهدا لوح آموزشی کاشت درختان به مدارس اشاره کرد و افزود: برای اولین‌بار در سطح شهر یزد ضمن اهدا گل و گلدان، لوح نحوه کاشت درختان مطابق با فرایند درسی مدارس به مدیران اهدا شد تا زمینه‌ساز فرهنگ درختکاری دراین‌خصوص شود. 

کاشفی در پایان افزود: سازمان آمادگی کامل دارد تا در صورت اعلام همکاری مدارس، برنامه‌های آموزش کاشت نهال، بذر و گونه‌های گیاهی را در محل مجتمع تولید گل‌وگیاه سازمان برای دانش‌آموزان برگزار کند و همچنین از مدیران مدارس دعوت کند  تا در مراسم روز درختکاری پیش رو به همراه دانش‌آموزان شرکت نمایند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از