حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
چراغ راه؛

ایران تمام محاسبات دنیا را به‌هم زد

ایران تمام محاسبات دنیا را به‌هم زد

شهید محمدحسین گنگی منشادی 2 خرداد 1337 در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا دوم متوسطه تحصیل کرد و سرانجام 19 اردیبهشت 1361 در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.

به گزارش «یزدرسا»، شهید محمدحسین گنگی منشادی ۲ خرداد ۱۳۳۷ در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا دوم متوسطه تحصیل کرد. وی پارچه‌فروش بود. پدرش علی‌اکبر کارگر حمام بود و مادرش خدیجه نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار با سمت فرمانده دسته راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای خلدبرین به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

اى برادران و خواهران مسلمان همانگونه که تا به‌حال گوش به فرمان رهبرانقلاب و روحانيت بيدار و متعهد و در خط ولايت فقيه و پشتيبان رزمندگان اسلام بوده‌ايد ادامه داده و قدر انقلاب و امام امت را بدانيد و مطمئن باشيد اسلام شکست ناپذير است.

خداوند شما و من را درمعرض امتحان قرارداده است. قبل از انقلاب شعار اينکه کاش در زمان امام حسين(ع) بوديم و جان ناقابلمان را فداى اسلام مى‌کرديم داده مى‌شد و الان روز امتحان است هر چه شما کرديد و اين رهبر ديارمان آيت‌الله صدوقى.

امت انقلابى، همانطور که شما پشت جبهه را حفظ کرده و مشت محکمى بردهان منافقين مى‌زنيد ما درجبهه تا آخرين قطره خونمان ايستاده‌ايم. امت اسلامى خود مى‌دانيد انقلاب ايران تمام محاسبات کشورهاى جهان را بر هم زد و منافع آنان را در خطر انداخت و با پيروزى انقلاب، آمريکا و اياديش حمله‌هاى پى‌درپى را شروع کرده و مهره‌ها را برسرکار گذاشتند و با شکست فاحشى مواجه شدند و شما بى‌نهايت هوشيار باشيد که لحظه‌اى غفلت امام زمان(ع) را نگران‌کرده‌ايد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از