حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ایران سر آرمان‌هایش با کسی شوخی ندارد

ایران سر آرمان‌هایش با کسی شوخی ندارد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات وعده صادق ثابت کرد ایران در حمایت از مظلومان و آرمان‌هایش با کسی شوخی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، سردار سید قاسم قریشی ظهر امروز در اختتامیه مراسم رسانه امید که بزرگ‌ترین لیگ رسانه‌ای کشور است با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق شجاعت و توانمندی فکری مقام معظم رهبری را برای همگان اثبات کرد، گفت: پس از انجام عملیات وعده صادق اثبات شد جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان، آرمان‌هایش و مردمش با کسی شوخی ندارد و این نشان‌دهنده قدرت برجسته جمهوری اسلامی است.

قریشی در ادامه بیان کرد: عملیات وعده صادق از لحاظ فنی و علمی باعث شد رژیم صهیونیستی یک شکست فضاحت‌بار را متحمل شود و هیچ راهی برای مخفی‌کردن این شکست نداشت.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اگر تا قبل از انقلاب اسلامی قادر به ساخت پیش‌پاافتاده‌ترین موشک نبودیم؛ ولی امروز در نیروی زمینی، دریایی و هوایی انواع موشک و ماهواره و پهپاد را می‌سازیم و جزو کشورهای برتر جهان هستیم خاطرنشان کرد: در وعده صادق پس از حدود هفتادسال برای اولین مرتبه یک کشور خارجی به رژیم صهیونیستی حمله کرد.

وی تصریح کرد: در این عملیات اهداف غیرنظامی انتخاب نشده بود و دو مورد از حفاظت‌شده‌ترین پایگاه‌های ارتش رژیم برای این حمله انتخاب شد علاوه بر این موشک‌های و پهپادهای ما می‌بایست از 12 لایه پدافندی برای رسیدن به هدف عبور می‌کردند که نشان‌دهنده سطح بالای فناوری بکار رفته در وعده صادق بود.

سردار قریشی با بیان اینکه عنصر غافلگیری در این عملیات تقریباً از بین رفته بود، گفت: دشمن با استفاده از رادارهایی با برد 4 هزار کیلومتر و همچنین ماهواره‌ها و هواپیماهای جاسوسی و تجهیزات جنگ الکترونیک از لحظه شروع عملیات،‌ اقدامات ما را رصد می‌کرد. علاوه بر این کلیه پایگاه‌های خارجی در منطقه نیز به کمک ارتش رژیم آمده بودند تا موشک‌ها و پهپادهای ما را رهگیری کنند لذا عبور از چنین سد پدافندی نیازمند فناوری بسیار بالایی بود که ما در اختیار داشتیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از