حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
دروازه‌بان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:

اینبار مسئولان برای ما پای به میدان بگذارند

اینبار مسئولان برای ما پای به میدان بگذارند

دروازه‌بان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: الان زمانی‌ است که مسئولان کشوری و استانی باید پای به میدان بگذارند و پاداشی در شأن سوم جهانی شدن به این بچه‌ها بدهند.

حمید بهزادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به حضور ۱۶ تیم برتر دنیا در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ اظهار کرد: هر ۱۶ تیم جزو تیم‌های قدرتمند دنیا بودند و در این مسابقات حتی یک تیم ضعیف وجود نداشت، تمام تیم‌ها بلااستثناء ایران را یکی از مدعیان قهرمانی دنیا در این مسابقات می‌دانستند و این برای خود ما نیز تعجب‌آور بود.

وی افزود: ما در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم که حتی به اسم گروه مرگ مسابقات شهرت یافت و خدا را شاکریم که توانستیم در این گروه صعود کنیم هماهنگی‌های لازم را نیز در هر بازی کسب کنیم.

دروازه‌بان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به بازی ایران با برزیل در این مسابقات عنوان کرد: برزیل یکی از برترین تیم‌های دنیا است که تاکنون پنج مرتبه به مقام قهرمانی دنیا در فوتبال ساحلی دست یافته است، بنابراین در آن مسابقه کار بسیار سختی داشتیم اما ترسی از تیم برزیل نداشتیم.

وی ادامه داد: تیم برزیل از نام ایران و بازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بسیار تعجب کرده بودند و با توجه به اینکه هر چهار بازی قبل را دیده بودند، آن‌ها نیز کار بسیار سختی در پیش داشتند.

بهزادپور عنوان کرد: زمانی که تیم برزیل موفق شد تا در بازی مقابل ما به پیروزی برسد شادی‌ای وصف‌ناشدنی داشتند، یعنی شادی آن‌ها پس از پیروزی در مقابل تیم ایران حتی از شادی‌شان زمانی که برسکوی قهرمانی ایستادند بیشتر بود و حتی پس از آن بازی مربی و چند تن از بازیکنان تیم برزیل اشک شوق می‌ریختند.

دروازه‌بان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با بیان اینکه متاسفانه نتوانستیم به مرحله نهایی راه پیدا کنیم، اظهار کرد: حق ما راهیابی به مرحله فینال و در نهایت قهرمانی بود، اما متاسفانه به مقام سوم دنیا دست پیدا کردیم؛ این مقام مبارک مردم ایران باشد و ما شرمنده این مردم هستیم که نتوانستیم قهرمان شویم.

بهزادپور تصریح کرد: ما ایرانیان یک غیرتی وصف‌ناشدنی بر اسم کشور و پرچم سه رنگ کشورمان داریم و زمانی که این پرچم و این نام در سطح جهانی دیده می‌شود احساس غرور و قدرت به ما دست می‌دهد که کشور و ملت ایران تا چه حد قدرتمند است، و ما این را به همگان ثابت کردیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در مسیر ورزش حرفه‌ای و در نهایت درخشیدن در این مسابقات جهانی بیان کرد: تمام بازیکنان فوتبال ساحلی از خانواده، وقت و زندگی خود برای این رشته و این قهرمانی‌ها گذشتند و هیچ کدام از این بازیکنان شغل دومی ندارند؛ من در برنامه «فوتبال برتر» تمام قراردادهای بازیکنان را اعلام و مشکلات آن‌ها را نیز بیان کردم.

دروازه‌بان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تصریح کرد: الان زمانی‌ است که مسئولان کشوری و استانی باید پای به میدان بگذارند و پاداشی در شأن سوم جهانی شدن به این بچه‌ها بدهند.

وی با اشاره به خوشحالی مردم در طول برگزاری این مسابقات عنوان کرد: خوشحالیم که توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم، مردم ایران در این مدت زمانی که مسابقات برگزار می‌شد خوشحال و شاد بودند و ما نیز این را حس کردیم.

بهزادپور ادامه داد: خدا را شاکریم که توانستیم دل این ملت را شاد کنیم؛ پس از بازی با برزیل علیرغم اینکه پیروز میدان نبودیم مردم ایران با پیام‌هایشان به ما انرژی می‌دادند و با اینکه ما خود بسیار ناراحت این شکست بودیم، زمانی که وارد فضای مجازی شدیم دیدیم مردم به ما انرژی و انگیزه می‌دهند و از عملکرد ما در آن بازی راضی و خشنود هستند؛ شادی و خوشحالی ملت ایران برای ما بسیار ارزشمند است.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ موفق به کسب مقام سوم جهان شدند و در سایت رسمی FIFA نیز نام دو بازیکن یزدی جزو ۱۰ گل‌زن برتر این مسابقات درخشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از