حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403

بارندگی یزد به درستی مدیریت شد

بارندگی یزد به درستی مدیریت شد

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: روان آب‌ها به درستی مدیریت شد و کمترین آبگرفتگی را در سطح شهر شاهد بودیم.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی، در یک‌صد و نود و یکمین جلسه علنی این شورا افزود: مشکلات آب‌گرفتگی در شبانه‌روز گذشته کمتر اتفاق افتاد و اقداماتی که شورای شهر یزد برای دفع آب‌های سطحی انجام داد باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: بیشترین بارندگی در منطقه ۳ شهرداری یزد بود و حجم روان آب‌های زیادی را شاهد بودیم و البته سیل‌بندهای این منطقه نیز نگرانی ایجاد کرده بود که امکان سرریز وجود داشت و خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد برای افزایش تاج سیل‌بندها اقدام شد و مشکلی وجود نداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: روان آب‌ها در منطقه ۳ و شهر حمیدیا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که شهرداری‌ها با مشارکت یکدیگر سریعاً ورود کرده و این مشکل رفع شد و انشا الله در بارندگی‌های بعدی این چند نقطه که مشکل‌دار است نیز رفع شود تا نگرانی مردم این مناطق نیز در بارندگی‌ها حل شود.

سیفی ادامه داد: شهر یزد شیب مناسبی ندارد و در طراحی‌های اولیه نیز این مسئله لحاظ نشده است، در این شورا با اقدامات سال‌های اخیر، مسیر رودخانه مرکزی یزد احیا شد و با تکمیل این رودخانه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای لوله‌گذاری معابر و همچنین اصلاح گذر در جای‌جای شهر اقدام و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی نیز حفر شد و امیدواریم با ادامه این مسیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام خواهد شد، شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از