حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
موبد زرتشتیان یزد:

با خرد آگاه فرد اصلح را باید برگزینیم

با خرد آگاه فرد اصلح را باید برگزینیم

موبد زرتشتیان یزد گفت: باید با خرد آگاه و اندیشه درست فرد اصلح را برگزینیم و به آن رای دهیم، زیرا باید سرنوشت خود را با دست خود رقم بزنیم.

رستم کاووسیان در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به اینکه کشور ما جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: ما به این کشور و قوانین آن معتقد هستیم و فرامین و قوانین آن را تمام شهروندان ایرانی چه مسلمان و چه غیرمسلمان اطاعت می‌کنیم.

وی افزود: دشمن تلاش دارد تا در این روزهایی که به انتخابات نزدیک می‌شویم با شیوه‌های مختلف اتحاد ملی را هدف قرار دهد، اما غافل از اینکه فارغ از هر مذهب و قومیت مردم عاشق این نظام و انقلاب هستند و برای پیشرفت و آبادانی این کشور تمام تلاش خود را می‌کنند و در عرصه‌های مختلف برای این نظام حضور خواهند داشت.

موبد زرتشتیان یزد عنوان کرد: ما نباید به عرایض دشمن توجه کنیم و تنها باید با خرد و فکر و اندیشه خود به بررسی موضوعات بپردازیم و با فکر درست وارد موضوعات شویم.

وی با اشاره به مفهوم اتحاد در دین زرتشت تصریح کرد: در فرامین دین زرتشت همازوری، هماهنگی، پشت یکدیگر بودن و همراه هم بودن یکی از مسائلی است که بسیار به آن تاکید شده و ما به آن اعتقاد داریم و شعار دین ما است.

کاووسیان با بیان اینکه این همازوری مختص به افراد زرتشت نیست، گفت: ما نمی‌گوییم تنها با همه زرتشتیان همازور باشیم، ما اعتقاد داریم که باید با تمام نیکان و پاکان چهار نقطه زمین که شامل شمال، جنوب، مشرق و مغرب است همازور باشیم.

 موبد زرتشتیان یزد با اشاره به اهمیت حضور تمام مردم در انتخابات به ویژه زرتشتیان کشور اظهار کرد: با کمال افتخار بیان می‌کنم که ما در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جایگاه داریم و این قانون حق ما را محترم شمرده است و در مجلس شورای اسلامی نماینده داریم، بنابراین باید با خرد آگاه و اندیشه درست فرد اصلح را برگزینیم و به آن رای دهیم، زیرا باید سرنوشت خود را با دست خود رقم بزنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از