حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
چراغ راه؛

با شهادت اسلام در امان خواهد ماند

با شهادت اسلام در امان خواهد ماند

شهید علی آقائی میبدی ۵ شهریور ۱۳۴۷ در محله بشنیغان شهرستان میبد به دنیا آمد و سرانجام ۴ فروردین ۱۳۶۳ در جفیر بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.

به گزارش «یزدرسا»، شهید علی آقائی میبدی ۵ شهریور ۱۳۴۷ در محله بشنیغان شهرستان میبد به دنیا آمد و تا پایان دوره ابتدایی تحصیل کرد. پدرش علی‌اکبر فروشنده بود و مادرش فاطمه نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت راننده موتور راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۴ فروردین ۱۳۶۳ در جفیر بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای بشنیغان میبد به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

ای ملت شهیدپرور میبد شما این شهدا را دست‌کم نگیرید، زیرا با شهادت این نوگلان باغ خمینی است که شما و امثال شما و اسلام و اسلامیان در امان خواهند ماند، و آری این شهیدان که تنها راهروان حسین بن علی (ع) هستند و شما مبادا از احترام‌گذاشتن به خانواده شهدا کوتاهی کنید.

اما سخنی دارم با شما جوانان برومند که تابه‌حال از آمدن به جبهه خودداری کردید، ای جوانان به جبهه بیایید که با آمدن شما دشمن به وحشت می‌افتد و شما به جبهه بیایید تا این نعمت‌های الهی را با چشم خود ببینید و مشاهده کنید.

و ای جوانان که کارهای ناشایست انجام می‌دهید خیال نکنید که خدا از آنچه انجام می‌دهید غافل است و نمی‌بیند، بلکه خدا از هر کاری که ما انجام می‌دهیم دانا و تواناست و او برای هر کاری پاداش و جزائی قرار داده است و من از خداوند متعال شکر می‌کنم که به تنها آرزوی خود رسیدم و ای‌کاش صدها جان داشتم و در راه اسلام و قرآن فدا می‌کردم و من از برادر نبی‌پور می‌خواهم که در تشییع‌جنازه من سخنرانی کند و چند کلامی درباره شهادت سخن بگوید و ای ملت ایران هر چه سختی بکشید سختی هر شخصی به بهشت می‌رسد از سخنان حضرت علی (ع) و همچنین می‌فرماید:

کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند ما راه های خود را به آنان نشان می دهیم.

ای ملت ایران برای اسلام و جمهوری اسلامی هر چه در توان دارید کمک کنید و در همه‌وقت به یاد خدا و اعمالتان در راه او باشید.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از