مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری یزد مطرح کرد:
برقراری ۴۵۰۰ تماس با مرکز مدیریت اسکان نوروزی
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد گفت: 4 هزار و500 تماس توسط مسافران نوروزی با مرکز مدیریت اسکان و پاسخگویی به میهمانان نوروزی در استان یزد برقرارشده است.
به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا»، به نقل از روابطعمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد، سید محمد رستگاری اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار مرکز سامانه مدیریت اسکان و پاسخگویی به میهمانان نوروزی در استان یزد تا پایان روز ۶ فروردینماه ۱۴۰۳، تعداد 4 هزار و 500 تماس با این ستاد برقرار شده است.
وی افزود: از مجموع تماسهای برقرارشده ۶۰ درصد تماسها بهمنظور دریافت راهنمایی برای اسکان در اماکن اقامتی، مدارس و پارکها، همچنین ۲۰ درصد تماسها برای اطلاع از برنامههای نوروزی و ۲۰ درصد برای بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی یزد برقرار شده است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد گفت: افراد پس از برقراری تماس، پیامکی حاوی لینک اطلاعات و موارد درخواستی خود در بخشهای مختلف ازجمله لینک لیست اماکن اقامتی با ظرفیتهای خالی، لینک لیست اماکن پذیرایی و لینک ستاد اسکان آموزشوپرورش (فرهنگیان) را دریافت کردند.
رستگاری ادامه داد: همچنین تا پایان روز ششم فروردینماه 4 هزار و665 پیامک برای مسافران نوروزی که بعضاً نیز در چند بخش درخواست خدمات داشتند، ارسال شده است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد افزود: تمام مشترکین که با سامانه مدیریت اسکان و پاسخگویی به میهمانان نوروزی تماس گرفتند پیامک حاوی لینک http://yazdcity.ir1403 را که برای راهنمایی مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۳ طراحیشده است و شامل اطلاعات اماکن اقامتی و پذیرایی، اماکن فرهنگی و تاریخی، موزهها، اسکان اضطراری، لیست مراکز درمانی، پارکهای طبیعتگردی، کمپهای صحرانوردی، کشیکهای نوروزی و نیازمندیها، اطلاعات گردشگری استان یزد، … را دریافت کردند.
وی تأکید کرد: سامانه ۰۳۵۳۳۵۲۱ بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به میهمانان و مسافران نوروزی در استان یزد است.
انتهای خبر/