حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد:

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت دهه‌فجر

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت دهه‌فجر

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از  روابط‌عمومی شهرداری یزد مصطفی زارع‌زاده ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و اعیاد شعبانیه به تشریح برنامه‌های متنوع ویژه دهه فجر پرداخت.

وی با اعلام برنامه های این سازمان در دهه مبارک فجر به اجرای ۹ گروه سرود پاتوقی در میدان امیرچقماق از ۱۲ بهمن ماه لغایت ۲۱ بهمن ماه و برپایی چایخانه شهدای گمنام امیرچقماق اشاره کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اجرای طرح «بوم‌گردی انقلاب» با مشارکت کانون رضوی و هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد خبر داد و گفت: در قالب این طرح علاقه‌مندان در نقاطی که به‌نوعی با انقلاب اسلامی مرتبط است، حضور یافته و راویان عینی انقلاب به بیان خاطرات دوران انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

وی اظهار کرد: امسال برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر یزد برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌ایم که با اجرای گروه‌های سرود، نمایش، جشن انقلاب، توزیع پرچم ایران و… همراه خواهد شد.

زارع‌زاده ابراز داشت: مشارکت با کانون مساجد در اجرای مسابقه کتاب‌خوانی، سرود، ویژه‌برنامه‌های جهاد تبیینی انقلاب در بیش از ۱۰۰ مسجد سطح شهر و همچنین مشارکت با اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس سطح شهر یزد، مشارکت با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری جشنواره سرود و تأمین محتوای المان‌های رادیو و تلویزیون انقلاب که به همت این سازمان و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در دو میدان اصلی شهر نصب شده است که از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

زارع‌زاده افزود: همایش دوچرخه‌سواری، همایش ورزش صبحگاهی در پارک غدیر،  همایش ورزش درون مدرسه‌ای، برگزاری سه برنامه ورزشی دیگر چون دوچرخه‌سواری، کویرنوردی و مسابقات ورزشی ویژه سالمندان از برنامه‌های پرنشاط ورزشی این سازمان در ایام‌الله دهه فجر است.

وی افزود: همچنین تبلیغات و فضاسازی شهری اعم از طراحی، چاپ و نصب فضاسازی ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع در قالب ۲۰ عدد استند شهری و همچنین ۳۰ عدد عرشه پل‌عابر پیاده و بیلبورد، نصب بنرهای ارگان‌ها و سازمان‌ها مربوط به دهه فجر به‌صورت رایگان به تعداد ۲۰ عدد، همکاری لازم با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قالب اطلاع‌رسانی بنرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در قالب  ۱۰ عدد استند شهری، چاپ و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی ویژه‌برنامه‌های دهه فجر سازمان همچون جشن‌ها، بوم‌گردی انقلاب، نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های محلات و بازارچه‌های اقتصادی نیز از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در دهه مبارک فجر است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از