حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون سیاسی فرماندار شهرستان تفت:

بیداری ملت ایران موجب شکست امپراتوری دروغ شد

بیداری ملت ایران موجب شکست امپراتوری دروغ شد

معاون سیاسی، امنیت، اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت گفت: هوشیاری و بصیرت مردم ایران در صحنه‌های مختلف نشان داده است که این کشور را در برابر دشمن بیمه کرده‌اند.

حمیدرضا فلاح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: ایران اسلامی با فراز و نشیب بسیاری روبه‌رو بوده است و دشمن همواره تلاش کرده تا در مسیر پیشرفت و استقلال این کشور سنگ‌اندازی کند.

معاون سیاسی، امنیت، اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت افزود: اما مردم هوشیار و بصیر ایران هم همواره با حضور آگاهانه در صحنه‌های مختلف به حمایت و پشتیبانی از ایران در آمده و توطئه و نقشه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته عنوان کرد: یکی از صحنه‌های آزمایش ملت ایران سال گذشته بود که دشمن با سناریوسازی تلاش کرد تا با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای که علیه ایران به راه انداخته بود، مردم ایران را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بشوراند؛ اما از بصیرت مردم ایران غافل بود که همین بصیرت و آگاهی مردم باعث شکست امپراتوری دروغ شد.

فلاح با اشاره به اینکه در جریان حضور مردم و حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با ناآرامی‌ها و آشوبی که دشمن برای ایران تدارک دیده بود، تنی چند از مردم و بسیجیان شهید شدند، ادامه داد: مردم ایران در برهه‌های مختلف از آزمایش سربلند بیرون آمده و ثابت کرده‌اند تا آخرین نفس و آخرین قطره خون پای آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا ایستاده‌اند.

معاون سیاسی، امنیت، اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت تصریح کرد: این اندازه ایثار و فداکاری ملت ایران فقط یک چیز را به مسئولان یادآوری می‌کند؛ و آن اینکه «ما پای آرمان‌ها ایستاده‌ایم؛ شما هم با تمام وجود برای رفاه مردم، پیشرفت و آبادانی ایران عزیز بکوشید.»

وی تأکید کرد: خدمتگزاری صادقانه مسئولان، امید را در دل مردم ایران‌زمین زنده نگه می‌دارد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از