حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

استاندار یزد از نخبگان بسیجی تقدیر کرد‌

استاندار یزد از نخبگان بسیجی تقدیر کرد‌

استاندار یزد در دیدار با نوجوانان نخبه بسیجی، به‌مناسبت روز جهانی محیط‌زیست، از نازنین‌زینب رجبی نخبه بسیجی حوزه زینبیه ناحیه شهید منتظر قائم، تقدیر کرد.

به گزارش «یزدرسا»، مهران فاطمی، استاندار یزد در دیدار با نوجوانان نخبه بسیجی از آنها تقدیر کرد.

نازنین‌زینب رجبی، این نوجوان تراز انقلاب اسلامی علاوه بر فعالیت در حوزه‌های مختلف علمی من‌جمله حوزه زیست‌فناوری، فناوری نانو و فناوری هوافضا در حوزه فرهنگی نیز به چاپ چند جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس و زندگینامه شهدا پرداخته است.

این نخبه ۱۴ ساله دارای مقام‌های متعدد علمی و پژوهشی و قابل‌تقدیر است. 

نوجوان بسیجی نازنین‌زینب رجبی نویسنده کتاب‌هایی در زمینه انرژی‌های نوین، زیست‌شناسی جانوری و محیط‌زیست، هوافضا، نانو فناوری، دفاع مقدس، زیست‌فناوری است.

همچنین یاسمین‌زهرا رجبی ۱۰ ساله نویسنده کتاب‌های قصه برای کودکان در زمینه‌های زیست‌شناسی جانوری و محیط‌زیست، افسانه‌ی داستان‌های کهن ایرانی است.

استاندار یزد به مناسبت به مناسبت روز جهانی محیط‌زیست و به پاس زحمات این نوجوانان نخبه و نویسنده به خاطر قدم برداشتن در راستای حفظ ارزش‌ها، ضمن آرزوی موفقیت، از وی و خانواده ایشان تقدیر کرد.

استاندار یزد به‌پاس تلاش این دختران با استعداد بسیجی حوزه زینبیه از آن‌ها تقدیر و در مورد کمک مالی به چاپ کتاب‌های این دو نوجوان نیز قول مساعدت داد. 

گفتنی است نازنین زینب رجبی دارنده مقام‌های برتر استانی و کشوری در حوزه‌های مختلف علمی و نویسنده چندین عنوان کتاب است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از