حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
2 حادثه در پارک شادی به فاصله ۴ ماه؛

چرا حادثه شب گذشته اطلاع‌رسانی نشد؟

چرا حادثه شب گذشته اطلاع‌رسانی نشد؟

علت تاخیر ۱۲ ساعته در اعلام حادثه دیشب پارک‌شادی چه بود و چرا سازمان سیما و منظر شهرداری یزد تاکنون واکنشی به این حادثه نشان نداده است؟

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا، اردیبهشت ماه سال جاری بود که سقوط دو کودک از ترن کودک پارک شادی یزد توسط رسانه‌های یزد اعلام شد و پس از آن رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یزد گفت که بررسی‌های دقیق در حال انجام است و در صورتی که پس از مشخص شدن نتایج قصوری از شخصی در این رابطه سر زده باشد حتما برخورد لازم صورت می‌پذیرد.

 اما علیرغم گذشته حدود چهار ماه در نهایت توضیح دقیق دیگری ارائه نشد؛  متاسفانه در شب گذشته حادثه‌ای مجدد در پارک شادی رخ داد که منجر به فوت کودک ۱۳ ساله شد، اما نکته قابل تامل این است که این حادثه در ساعت ۲۲ و ۴۴ دقیقه رخ داد اما پس از ۱۲ ساعت اطلاع‌رسانی شد.

 این اطلاع‌رسانی از سوی روابط عمومی سازمان اورژانس یزد انجام شد، اما پیش از آن اخبار متفاوت در کانال‌های غیررسمی و فضای مجازی منتشر شده بود.

 تاکنون سازمان سیما و منظر شهرداری یزد در خصوص این خبر و تاخیر ۱۲ ساعته در اطلاع رسانی واکنشی نشان نداده است که این خود موضوع دیگری است که باید به آن پراخته شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از