حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
معلم پیشکسوت یزدی:

تلاش معلمان جبران کم‌کاری نهادهای فرهنگی است

تلاش معلمان جبران کم‌کاری نهادهای فرهنگی است

معلم پیشکسوت یزدی گفت: در جریان انقلابی ماندن جوانان کوتاهی‌ای از سوی مسئولان آموزشی کشور صورت گرفت و حال شاهد اتفاقات ناگواری در این زمینه هستیم، اما با این وجود معلمان تلاش کردند تا این کوتاهی را جبران کنند.

محمدحسین صداقت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به نقش معلم در گسترش آرمان‌های انقلاب برای نسل جدید اظهار کرد: نقش معلم را هیچ زمان نمی‌توان بی‌اثر عنوان کرد و متاسفانه آنگونه که باید به این قشر عزیز توجه نمی‌شود.

وی افزود: غربی‌ها با توجه به این موضوع تلاش کردند تا با استفاده از خلاء‌های ایجاد شده در بدنه فرهنگی و آموزشی کشور سند ۲۰۳۰ را به کشور تحمیل کنند.

این معلم پیشکسوت عنوان کرد: منافع انقلاب اسلامی و نظام اسلامی که با خون صدها شهید مستحکم شده است، همواره مورد توجه معلمان است و باتوجه به تضاد سند ۲۰۳۰ با این اهداف این قشر از جامعه تلاش کردند تا کم‌کاری نهادهای فرهنگی در این زمینه را جبران کنند و اجازه ندهند تا خون شهدا و منافع انقلاب پایمال شود.

وی با بیان اینکه تربیت نسل‌ها از دهه ۶۰ تا به امروز در نظام آموزش کشور آنگونه که باید انجام نشد، تصریح کرد: در جریان انقلابی ماندن جوانان کوتاهی‌ای از سوی مسئولان نظام به‌ویژه مسئولان آموزشی کشور صورت گرفت و حال شاهد اتفاقات ناگواری در این زمینه هستیم، اما با این وجود معلمان تلاش کردند تا این کوتاهی را جبران کنند.

صداقت ادامه داد: متاسفانه نه به سیسیتم آموزشی کشور، نه به سند تحول و نه به قشر معلمان و اساتید کشور آنگونه که باید توجه نشده است و امروزه شاهد آن هستیم که معلمان ما با مشکلات معیشتی متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی در پایان گفت: باید تدبیری صحیح و درست در این راستا گرفته شود تا بتوان امیدی دوباره به معلمان کشور و استان یزد تزریق کرد که این قشر زحمت‌کش نیز بتوانند با آسودگی خاطر تمام توان خود را برای تربیت نسل آینده‌ساز کشور به کار ببرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از