حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
رئیس پلیس راه استان یزد:

تمام راه‌های برون شهری استان یزد باز است

تمام راه‌های برون شهری استان یزد باز است

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: با همت و تلاش  پرسنل پلیس راه و عوامل راهداری تمام راه‌های برون شهری استان باز است و رفت و آمد هم‌‌اکنون به سهولت انجام می‌گیرد.

رحیم حاجی‌ده‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای برون‌شهری استان یزد در این روزهای بارانی گفت: با همت و تلاش  پرسنل پلیس راه و عوامل راهداری تمام راه‌های برون شهری استان باز است و رفت و آمد هم‌‌اکنون به سهولت انجام می‌گیرد و خوشبختانه در روزهای اخیر که شاهد بارش و برف در استان بودیم هیچ‌گونه تلفات جانی را به همراه نداشته است.

وی ادامه دا: هم اکنون شاهد بارش برف همراه با مه رقیق در کلیه محورهای برون‌شهری اعم از بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی و فرعی و راه‌های‌ روستایی هستیم و ۳۲ تیم گشت پلیس راه در طول حوزه استحفاظی استان برای امدادرسانی مستقر هستند و چنانچه رانندگان دچار سانحه شدند باید سریعا با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند. 

رئیس پلیس راه استان یزد با اشاره به تداوم بارندگی تا عصر امروز گفت: با توجه به ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و محورهای اصلی استان رانندگان با توجه به لغزنده بودن جاده با سرعت مطمئنه حرکت کنند، مخصوصا رانندگانی که در حوالی شهرک‌های صنعتی و مدارس حاشیه‌ راه‌ها در تردد هستند توجه کامل به جلو داشته باشند.

وی ادامه داد: شهروندان از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند و چنانچه بنا به ضرورت قصد عزیمت در جاده‌ها به خصوص محورهای کوهستانی و برفی را دارند حتما مجهز به تجهیزات زمستانی بوده و وسیله نقلیه آنها مجهز به زنجیر چرخ و ضد یخ باشد.

حاجی‌ده‌آبادی گفت: رانندگان چنانچه در طول مسیر با مه گرفتگی روبرو شدند چراغ‌های وسیله نقلیه مخصوصا مه‌شکن و فلاشرهای راهنما را روشن کنند و چنانچه وسیله نقلیه مجهز به مه شکن نبود با چراغ‌های جلو و با سوی پایین حرکت کنند و چنانچه شعاع دید آنها کمتر از ۵۰ متر بود در پارکینگی مناسب تا رفع مه‌گرفتگی توقف کامل داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از