حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد خبر داد:

توزیع بیش‌از ۶ میلیارد مترمکعب گاز در یزد

توزیع بیش‌از ۶ میلیارد مترمکعب گاز در یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با بیان اینکه در حال حاضر ۵۳۷ هزار مشترک گاز در استان وجود دارد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز در استان توزیع شده است.

حامد خواجوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: در حال حاضر ۵۳۷ هزار مشترک گاز در استان یزد وجود دارد که به‌طور متوسط روزانه بیش از ۲۴ میلیون مترمکعب گاز مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز در استان یزد توزیع شده است.

وی با اشاره بر ضرورت مدیرت مصرف گاز عنوان کرد: طی یک ماه اخیر بیش از ۲ میلیون پیامک مدیریت مصرف به مشترکان گاز در استان یزد ارسال شده است.

خواجوی اضافه کرد: با توجه به‌ضرورت مدیریت مصرف گاز، برنامه پایش دستگاه‌ها و نهادهای دولتی را نیز در دستور کار داشته‌ایم؛ در این برنامه از یک هزار و ۲۶۵ دستگاه اداری بازدید به عمل آمد و ۹۵ نهادی که دمای استاندارد را رعایت نکرده بودند، اخطار دریافت کردند؛ همچنین انشعاب گاز هشت نهاد پرمصرف قطع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد عنوان کرد: مصرف گاز در مناطق روستایی استان یزد را نیز تحت کنترل و نظارت قرار داده‌ایم و درصورتی‌که مشترکی بیش‌ازحد متعادل مصرف کند، اخطار دریافت می‌کند؛ البته برای تمامی مشترکان روستایی خوش‌نشین پیامک درخواست مدیریت مصرف ارسال شده است.

وی تأکید کرد: درصورتی‌که گازبانان در مناطق روستایی مصرف نامتعارفی را مشاهده کنند، برای قطع گاز آن واحد اقدام خواهند کرد.

خواجوی با اشاره به تحت‌کنترل و مدیریت بودن مصرف گاز در صنایع عنوان کرد: صنایعی که مصرف خارج از عرف داشته باشند، گاز توزیعی آن‌ها محدود می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا صنایع در تأمین گاز با مشکلی روبه‌رو نباشند، عنوان کرد: با صنایع همکاری لازم را داریم و انتظار داریم آن‌ها نیز تعهدات خود را نسبت به شرکت گاز انجام دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به اینکه عوامل شرکت گاز در پرداخت بهای گاز صنایع نهایت همکاری را با آن‌ها دارند، گفت: گاز مصرفی برخی صنایع چون کوره‌ها در حال حاضر محدود شده است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از