حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
عضو شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد:

توزیع کارت شهروندی رایگان اقدام خوب اما دیرهنگام

توزیع کارت شهروندی رایگان اقدام خوب اما دیرهنگام

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: عدم اطلاع‌رسانی پیش از بازگشایی مدارس برای دانش‌آموزان باعث شد تا بخشی از دانش‌آموزان از کارت شهروندی رایگان بی‌بهره باقی بمانند.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد،احمد ترکمانی مطرح کرد: توزیع کارت شهروندی به صورت رایگان بین دانش‌آموزان مدارس کمتر برخوردار اقدام خوبی بود که توسط شهرداری صورت گرفت، اما به دلیل اینکه قبل از بازگشایی مدارس اطلاع‌رسانی نشد تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان با وجود هزینه‌های بالا مجبور به استفاده از سرویس یا ون شخصی شدند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: ضرورت داشت شهرداری قبل از بازگشایی مدارس به توزیع کارت شهروندی رایگان اقدام کند تا دانش‌آموزان بیشتری بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند هرچند اکنون نیز این کار بسیار پسندیده است.

وی ادامه داد: همچنین لازم است برای افزایش استفاده شهروندان به ویژه دانش‌آموزان از وسایل حمل و نقل عمومی، به کیفیت، نوسازی و زمانبندی مناسب اتوبوس‌های شهری توجه بیشتری شود.

ترکمانی عنوان کرد: برخی شهروندان علاقمند به استفاده از حمل و نقل عمومی هستند اما به دلیل انتظار طولانی مدت برای رسیدن اتوبوس به مقصد، خودروی شخصی را ترجیح می‌دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از