حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر حج و زیارت استان یزد خبر داد؛

ثبت‌نام اولویت‌های اول تا 400 سفر عمره

ثبت‌نام اولویت‌های اول تا 400 سفر عمره

مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: فرصت ثبت‌نام در سامانه omreh.haj.ir برای متقاضیان تشرف به سفر عمره مفرده که دارای اولویت یک تا ۴۰۰ هستند فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی اداره حج و زیارت استان یزد گفت: اولویت تشرف در این مرحله از فراخوان با کسانی خواهد بود که نسبت به ثبت نام در کاروان زودتر اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان یزد بابیان اینکه ثبت نام از واجدین شرایط تشرف در گروه‌های اعزامی به این سفر معنوی، تا روز یکشنبه ۲۶ آذرماه تمدید شد، اظهار کرد: پیش‌تر سامانه عمره به آدرس omreh.haj.ir فقط برای اولویت‌های ۱ تا ۱۵۰ بازگشایی شده بود.

اشرف عنوان کرد: به منظور تکمیل ظرفیت گروه‌ها و همچنین اجابت درخواست متقاضیانی که قصد سفر به همراه نزدیکان خود را داشته ولیکن اولویت آنها با یکدیگر متفاوت است، این فرصت برای اولویت‌های بالاتر نیز فراهم شد و پس از این تاریخ در صورت وجود ظرفیت خالی، از اولویت‌های بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: ودیعه‌گذاران مشمول می‌بایست با مراجعه به سامانه omreh.haj.ir اقدام به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خویش و همچنین تشکیل گروه‌ (به همراه اعضای خانواده، بستگان، آشنایان و ... ) به منظور تشرف در یک کاروان اقدام کنند.

اشرف تصریح کرد: در صورت عدم واریز هزینه سفر در فرصت مقرر، متقاضی بطور خودکار (سیستمی) حذف و فرد جدید جایگزین وی خواهد شد.

وی ادامه داد: هزینه‌ سفر به عمره مفرده شامل مخارج ارزی و ریالی همچون بلیط هواپیما، اجاره هتل‌های محل اقامت، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل، صدور روادید، جلسات آموزشی و غیره بوده که مبلغ آن طی قبض «مابه‌التفاوت هزینه سفر» محاسبه و توسط متقاضی پرداخت می‌شود.

مدیر حج و زیارت یزد بیان کرد: در صورت فراموشی اولویت اعزام، دارندگان کارت‌های ثبت‌نامی عمره می‌توانند با مراجعه به سامانه عمره و یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* از اولویت کارت ثبت‌نامی خویش (اولویت های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از