حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد:

ثبت‌نام چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن تمدید شد

ثبت‌نام چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن تمدید شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: مهلت ثبت نام در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۲۹ خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا صادقی از تمدید مهلت ثبت‌نام در چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام این دوره از مسابقات تا ۲۹ خردادماه تمدید شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در رشته‌های مختلف و دانلود آئین‌نامه و منابع، تا قبل از ٢٩ خرداد به درگاه my.oghaf.ir مراجعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با اشاره به اضافه‌شدن بخش شکوفه‌ها به این دوره از مسابقات، تصریح کرد: مسابقات گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال تنها در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق برگزار می‌شود.

صادقی عنوان کرد: در رشته‌های مجاز گروه سنی بالای ۱۸ سال متسابقین در بخش آوایی انفرادی حفظ (۵،۱۰،۲۰،۳۰ جزء) قرآن کریم، قرائت، ترتیل، قرائت تحقیق، اذان (ویژه برادران) و دعاخوانی، در بخش آوایی گروهی (مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم) در بخش معارف عمومی (ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات، حشر) در بخش معارفی تخصصی (معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه) برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از