حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
سرپرست اداره کل ثبت احوال یزد خبر داد:

ثبت 36 هزار رکورد تغییر نشانی در یزد

ثبت 36 هزار رکورد تغییر نشانی در یزد

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان یزد از ثبت بیش از 36 هزار رکورد تغییر نشانی در استان از طریق فضای مجازی تا پایان تیرماه سال جاری خبر داد.

مهدی مصدق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، گفت: ارائه کلیه خدمات هویتی در استان منوط به ثبت نشانی و به‌روزرسانی آدرس محل سکونت است و به زودی کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها بدون ثبت نشانی دقیق محل سکونت، از ارائه خدمات معذور خواهند بود.

وی ادامه داد: ثبت احوال استان یزد از ابتدای راه‌اندازی سامانه ثبت تغییر نشانی تا پایان ماه گذشته توانسته بالغ بر ۳۶ هزار نشانی را از طریق فضای مجازی به‌روزرسانی کند که بیشترین رکوردها در شهرهای یزد با نزدیک به 25 هزار رکورد، میبد با نزدیک به 2 هزار رکورد و بهاباد با تقریباً هزار و 400 رکورد به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان یزد عنوان کرد: شهروندان عزیز استان یزد در صورتی که محل سکونتشان ( از زمان درخواست کارت هوشمند ملی و آدرسی که آن موقع ارائه داده‌اند) تغییر کرده است با مراجعه به آدرس https://www.ncr.ir/changeAddress/ نسبت به ثبت تغییر نشانی اقدام کنند تا در مراجعه به بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی برای دریافت خدمات با مشکل تغییر نشانی مواجه نشوند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از