حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس کل دادگستری استان یزد:

ثمره رشادت نیروی انتظامی، امنیت پایدار کشور است

ثمره رشادت نیروی انتظامی، امنیت پایدار کشور است

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: ثمره رشادت سبزپوشان نیروی انتظامی از نقطه‌ی صفر مرزی تا قلب کشور، امنیت پایدار در کشور است.

به گزارش یزدرسا؛ غلامعلی دهشیری صبح امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد به‌مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: مجموعه قضایی و نیروی انتظامی مکمل یکدیگر در تأمین امنیت و اجرای عدالت در کشور می‌باشند که پابه‌پای هم برای توسعه و تعالی ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

 

رئیس‌کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: مقابله با قاچاق مواد مخدر، کالا و ارز، صیانت از امنیت مردم در فضای مجازی و شناسایی و دستگیری مجرمین خطرناک در استان در کمترین زمان ممکن هم از ناشی از هوشمندی، عزم جدی و رشادت سبزپوشان نیروی انتظامی است.

 

این مقام قضایی استان یزد را از استان‌های امن کشور ذکر کرد و ادامه داد: متلاشی کردن باند‌های فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر، شناسایی و دستگیری عاملین جرایم خشن در کمترین زمان ممکن و شناسایی باند‌های فعال در سرقت باعث شده استان یزد از استان‌های امن در کشور محسوب شود.

 

وی به تلاش دشمن در جهت خدشه به امنیت و احساس امنیت در کشور اشاره کرد و افزود: شرایط در سال پیش رو با توجه به موضوع انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید رصد مسائل خرد وکلان در دستور کار متولیان امنیت قرار گیرد.

 

در پایان این نشست اعضای شورای قضایی استان با اهداء شاخه گل هفته ناجا را به دلیر مردان بی‌ادعای نیروی انتظامی تبریک گفتند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از