حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس ستاد انتخابات استان یزد خبر داد:

آمادگی یزد برای برگزاری دور دوم انتخابات

آمادگی یزد برای برگزاری دور دوم انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: استان یزد آمادگی کامل جهت برگزاری دور دوم انتخابات را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد، علی‌اکبر عزیزی گفت: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۵۸.۱۸ درصد از مردم شریف دارالعباده یزد شرکت کردند و مردم شریف استان توانستند رتبه دوم کشوری را در مشارکت در انتخابات رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه آرای صحیح مأخوذه در استان یزد تعداد ۴۳۶ هزار و ۷۲۲ رأی است، افزود: میزان و درصد رأی چهار کاندید در استان یزد به ترتیب آقای سعید جلیلی ۲۱۳ هزار و ۵۱۳ رأی و با ۴۸.۸۹ درصد، آقای مسعود پزشکیان با ۱۶۵ هزار و ۶۹۶ رأی و با ۳۷.۹۴ درصد، آقای محمد باقر قالیباف با ۳۵ هزار و ۶۸۰ رأی و با ۸.۱۷ درصد، آقای مصطفی پور محمدی با ۳ هزار و ۸۲۸ رأی و با درصد ۰.۸۸ درصد توانستند این میزان از آرای استان را از آن خود نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد آمادگی کامل جهت برگزاری دور دوم انتخابات را دارد، ادامه داد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شده و در تاریخ ۱۵ تیرماه در سراسر کشور و استان یزد مرحله دوم انتخابات برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ۸۷۰ شعبه اخذ رأی در سراسر استان یزد برگزار شد و ۱۴ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی فعالیت داشتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از