حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
چراغ راه؛

جنگ تا برافراشته‌شدن پرچم‌اسلام در مسجدالاقصی ادامه دارد

جنگ تا برافراشته‌شدن پرچم‌اسلام در مسجدالاقصی ادامه دارد

جنگ امروز مهمترین مسئله است و این جنگ ادامه دارد تا پرچم لا اله الا الله و محمد رسول‌الله در مسجدالاقصی قدس برافراشته شود.

به گزارش یزدرسا، شهید «محمدحسین آرامی اردکانی» در ۲۴ دی ماه ۱۳۳۸ در شهرستان اردکان یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره کاردانی در رشته فرهنگ و ادب تحصیل کرد و معلم بود با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی و با سمت نیروی اطلاعات راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد سرانجام در ۴ اسفند ۱۳۶۲ در منطقه جفیر بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.

 

بخشی از وصیت نامه این شهید والامقام را در یزدرسا بخوانید: 

 

«باسلام به مولای ما امام زمان و نایب برحقش امام خمینی و سلام برملت شهید پرور ایران که اینگونه از اسلام حمایت می‌کنند و فرزندانشان را عاشقانه به جبهه‌ها می‌فرستند.

 

ملت شهیدپرور امروز ندای (هل من ناصر ینصرنی) امام زمان که از دهان امام امت بیرون می‌آید فضای کشور ما را فراگرفته، کیست که این ندا را بشنود و لبیک نگوید.

 

امروز روز امتحان و آزمایش است. روزی است که ملت ما باید به جبهه‌ها بپردازند و فرزندانشان را به جبهه‌ها بفرستند از پدران و مادران می‌خواهم که هرگز جلوی فرزندان خود را نگیرند، چون جنگ امروز مهمترین مسئله است و این جنگ ادامه دارد تا پرچم (لااله الاالله، محمد رسول الله) در مسجدالاقصی قدس برافراشته شود، و ملت ما هرگز زیر بار ظلم نمی‌رود و سرسختانه در مقابل آنها خواهد ایستاد.»

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از