حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مهریز:

جهاد تبیین راه مصونیت از گزند دشمن است

جهاد تبیین راه مصونیت از گزند دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مهریز گفت: جهاد تبیین یکی از دستور کار‌های بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی کفاش خورمیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: دلیرمردان و شیر زنان ایرانی بیش از چهار دهه خواب و آرام را از دشمنان قسم‌خورده انقلاب ربوده و منافع استکبار را نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه در تمامی منطقه به خطر انداخته‌اند و مشخص است که این انقلاب محسود بیگانگان و خار چشم استکبار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مهریز ادامه داد: چه بیمارند اذهانی که انتظار دارند چند مور، کاخ سلیمان جابجا کنند و چند مگس در عرصه سیمرغ جولان دهند.

وی تصریح کرد: مخالفان ایران اسلامی در جریان ناآرامی‌های سال گذشته، از عجوزه‌های آلبانی نشین تا سلطنت پیشگاه نوکر مآب و عرب ستیزان سعودی تبار و تجزیه‌طلبان بی‌وطن گرفته تا اربابان متعدد و رو به موت آنان به خط شدند تا بلکه با ایجاد فتنه بتوانند خدشه به اقتدار ایران اسلامی وارد کنند.

کفاش خورمیزی ادامه داد: اما آنان طعمه مور و مار و روسیاه تاریخ خواهند شد و کشتی انقلاب با نوح کشتیبانِ خود به ساحل ظهور رسیده و با صدای انا المهدی دمار از زن‌ستیزان زور مدار و زندگی پرستان مستکبر و آزادی گریزان فرصت‌طلب که همه خوبی‌ها را حتی مقام والای زن، زیبایی، زندگی و عطر آزادی را تنها برای خودخواسته و از خون مستضعفان برای خود ثروت می‌سازند را در خواهد آورد و آنگاه است که زمین به اهلش که همانا مستضعفان است به میراث خواهد رسید.

وی در ادامه جهاد تبیین را یکی از دستور کار‌های بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز جامعه نیازمند جهاد تبیین است، چراکه دشمن با تمام توان سخت و نرم‌افزاری خود با ایجاد جنگ شناختی و ترکیبی خود به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از