حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
جودوکاران بانوی کارگر یزد بر سکوی سوم قهرمانی
افتخاری دیگر برای استان یزد رقم خورد؛

جودوکاران بانوی کارگر یزد بر سکوی سوم قهرمانی

تیم منتخب کارگران یزد در بخش بانوان در سومین دوره مسابقات جودو بانوان قهرمانی کارگران کشور و انتخابی تیم ملی موفق شدند مقام سوم تیمی این دوره از رقابتها را برای استان به ارمغان آورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، سومین دوره مسابقات جودو بانوان قهرمانی کارگران کشور و انتخابی تیم ملی در اصفهان برگزار شد.

در این مسابقات که به یاد سردار پاسدار شهید احمد کاظمی برگزار شد، ۴۸ جودوکار کارگر در قالب ۱۲ تیم از سراسر کشور به میزبانی مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران اصفهان با هم به رقابت پرداختند.

بر این اساس تیم منتخب کارگران یزد در بخش بانوان به این مسابقات اعزام و در مجموع مدالی موفق شدند مقام سوم تیمی این دوره از رقابت‌ها را برای استان به ارمغان آورند؛ تیم میزبان به قهرمانی دست یافت و تیم‌ قزوین هم سوم شدند.

در بخش انفرادی یزدی‌ها عملکرد قابل قبولی داشتند و همه اعضای تیم صاحب مقام شدند؛ در وزن ۴۸- کیلوگرم الهه دریاقلی بیگی مقام سوم، ۵۷- کیلوگرم زهرا خوارزمی مقام دوم، در وزن ۷۸- کیلوگرم حمیده مبشری و میمنت حسینی هر دو از یزد مقام سوم مشترک و در وزن ۷۸+ کیلوگرم ندا فرقانی مقام دوم را کسب کردند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

نظرات