حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس ستاد زاکانی در یزد:

حرکت در مسیر پزشکیان اشتباه بزرگی است

حرکت در مسیر پزشکیان اشتباه بزرگی است

رئیس ستاد زاکانی در یزد گفت: احساس قلبی من این است که آقای پزشکیان نیز این مسیر را طی خواهد نمود و همانگونه که در سخنرانی‌های خود اظهار کرده است، در همین راستا از دید من حرکت در مسیر آقای پزشکیان اشتباه بزرگی است.

حسین حداد محمدآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از نامزدها موفق به کسب اکثریت آراء نشدند، اظهار کرد: با توجه به اینکه هیچ‌کدام از نامزدهای انتخاباتی موفق به کسب اکثریت آراء نشدند، انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم راه یافت.

وی افزود: آقایان قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی حمایت خود را از آقای سعید جلیلی اعلام کردند و در همین راستا ظرفیت ستاد انتخاباتی آقای زاکانی در یزد در حمایت از آقای جلیلی به کار برده خواهد شد.

رئیس ستاد زاکانی در یزد با اشاره به عدم حمایت این ستاد انتخاباتی از پزشکیان تصریح کرد: دولت آقای پزشکیان دولت سوم آقای روحانی محسوب می‌شود و تمام وزراء و مسئولان ناکارآمد دولت روحانی همراه و همکار آقای پزشکیان هستند.

وی ادامه داد: قطعا این حمایت و همراهی و در صورت تشکیل دولت آقای پزشکیان، کشور از نظر اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سعادت مردم رو به پیشرفت حرکت نخواهد کرد.

حداد با اشاره به مشکلات مردم در زمان دولت روحانی عنوان کرد: قطعی فراوان برق، مشکل آب آشامیدنی، اختلالات زیاد در ارتباطات، تعطیلی کشور در تمام حوزه‌ها، عدم تکمیل نیروگاه‌ها و غیره از جمله مشکلاتی بود که در زمان دولت آقای روحانی به چشم می‌خورد.

وی افزود: احساس قلبی من این است که آقای پزشکیان نیز این مسیر را طی خواهد نمود و همانگونه که در سخنرانی‌های خود اظهار کرده است، در همین راستا از دید من حرکت در مسیر آقای پزشکیان اشتباه بزرگی است.

رئیس ستاد زاکانی در یزد در پایان گفت: با توجه به اینکه در دور انتخابات رقابت میان دو نامزد از دو جبهه متفاوت است، حضور مردم در عرصه انتخابات پررنگ‌تر خواهد بود و با توجه به حساسیت رقابت مردم بیشتر در صحنه حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از