حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
هنرمند یزدی:

حضور در انتخابات به مطالبه‌گری معنا می‌بخشد

حضور در انتخابات به مطالبه‌گری معنا می‌بخشد

مجری و هنرمند یزدی گفت: مردم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات به مطالبه‌گری معنا بخشیده و مسئولان را برای خدمت به بهترین نحو ممکن فرا می‌خوانند.

حسین وکیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با بیان اینکه هر انقلابی یک پشتوانه‌ای دارد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم به ثمر نشست و این پشتوانه باعث ادامه حیات آن شده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم همواره و در طول دوران مختلف ثابت کرده‌اند که پای‌کار انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: این مردم بودند که اوایل به میدان آمده و انقلاب اسلامی را تعیین کرده و هم‌چنین مردم بودند که در دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۷ پای صندوق رأی آمده و با دادن رأی «آری» انقلاب اسلامی را تثبیت کرد.

این مجری و هنرمند یزدی تصریح کرد: مردم در بزنگاه‌های مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس به نگهداری و دفاع از انقلاب اسلامی که خود رقم زده بودند، پرداخته و مسئولیت اجتماعی خود را برای حفظ این نظام انجام دادند.

وی عنوان کرد: همه می‌دانیم که عرصه دفاع همچنان پابرجا است. قبلاً جبهه فیزیکی بود که باید با اسلحه و رودررو به مقابله با دشمن می‌پرداختند. الآن جبهه تغییر کرده است؛ اما عرصه دفاع همچنان پا برجا است.

وکیلی با اشاره به سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه «جمهوری اسلامی حرم است»، ادامه داد: هر برگ رأی همان اسلحه‌ای است که در دفاع مقدس به دست رزمندگان و مردم بود و با آن به دفاع از کشور می‌پرداختند.

این هنرمند یزدی با بیان اینکه مردم ایران با رأی دادن خود چند پیام را صادر می‌کنند، اضافه کرد: با رأی دادن این پیام به دنیا مخابره خواهد شد که اگرچه جنگ فیزیکی وجود ندارد، اما جنگ ایدئولوژیکی ادامه دارد و سربازانی در کشور وجود دارند که در این جنگ از ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: با رأی دادن مردم دنیا متوجه خواهد شد که مردم جمهوری اسلامی در مشارکت‌های اجتماعی در خط مقدم حضور دارند و در عرصه بین‌الملل با نگاه به این پشتوانه مردمی ایران اسلامی تصمیم‌ها اتخاذ خواهد شد.

وکیلی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات، پیامی را برای مسئولان کشور به همراه دارد، گفت: وقتی در یک مجموعه مشارکت بین اعضا خوب باشد، قطعاً تصمیم‌گیرندگان با دقت نظر بیشتری به مسائل نگاه دارند؛ در این مجموعه مطالبه‌گری نقش و معنا پیدا می‌کند؛ مردم ایران نیز با حضور و مشارکت عالی در انتخابات به مطالبه‌گری معنا بخشیده و مسئولان را برای خدمت به بهترین نحو ممکن فرا می‌خوانند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از