حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
در مراسم آیین گرامی‌داشت روز جهانی داوطلب:

داوطلبان و خیرین هلال‌احمر استان یزد تجلیل شدند

داوطلبان و خیرین هلال‌احمر استان یزد تجلیل شدند

در مراسم آیین گرامیداشت روز جهانی داوطلب با حضور جمعی از مسئولان و به میزبانی هلال‌احمر شهرستان اشکذر، داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان یزد تجلیل شدند.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر استان یزد؛ محمد عشقی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان یزد ضمن قدردانی از تلاش‌های داوطلبان هلال‌احمر اظهار کرد: کار داوطلبانه با عشق عجین است. عشق خدمت به همنوعان. کار داوطلبانه حرکتی انسانی و متأثر از اخلاق معنوی است که جز با اخلاص، ‌ایمان و شناخت متصور نیست و استمرار و تعمیق مشارکت اجتماعی در گرو حرکت وسیع و مستمر داوطلبانه نخبگان و خیرین و فعالان اجتماعی است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان ضمن بیان اینکه خدمت داوطلبانه در جمعیت هلال‌احمر لذت‌بخش است عنوان کرد: بی‌تردید هدفی والاتر از خدمت به همنوع برای بشریت متصور نیست و داوطلبان تنها کسانی هستند که این هدف را با دل‌وجان به ظهور می‌رسانند.

وی گفت: روز جهانی داوطلب در جمعیت هلال‌احمر نیز بهانه‌ای زیبا جهت تقدیر از کسانی است که بدون چشمداشت و تنها به‌واسطه وظیفه شهروندی و انسانی خویش فارغ از رنگ و نژاد و زبان برای ایثار و کمک به همنوع اعلام آمادگی کرده و در خط مقدم انسانیت حضوری فعال دارند.

اهدا کارت داوطلبی به فرماندار شهرستان اشکذر

روح‌الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر در مراسمی آیین گرامیداشت روز جهانی داوطلب و تجلیل از داوطلبان هلال‌احمر استان ضمن قدردانی از زحمات کلیه داوطلبان هلال‌احمر اظهار داشت: روز جهانی داوطلب را به همه داوطلبان عزیز هلال‌احمر و دیگر داوطلبان عرصه سلامت و بسیج تبریک عرض می‌نمایم

فرماندار اشکذر گفت: فداکاری‌های نیرو‌های داوطلب هلال‌احمر و بسیج در عرصه‌های مختلف امدادی و داوطلبانه زبان زد بوده است و کار داوطلبانه جز با نیّت خیر، صادقانه و مشفقانه مشارکت در امر معنوی امکان‌پذیر نیست و این مهم نیز در گرو حضور آگاهانه در اعمال مسئولیت اجتماعی افراد جامعه است.

وی عنوان کرد: ایثارگری و رشادت از مهم‌ترین نشانه‌های امدادگران جمعیت هلال‌احمر است؛ چراکه ایثار، فداکاری و مهربانی بدون تردید با نام جمعیت می‌درخشد.

در پایان این مراسم کارت داوطلب فرماندار اشکذر به وی اعطا شد.

همچنین در این مراسم از ۳۶ داوطلب، پزشک و خیرین فعال و برتر هلال‌احمر استان و از مدیران عامل سابق و معاونین داوطلبان سابق هلال‌احمر استان به‌عنوان عضو داوطلب تجلیل به عمل آمد و پنل داوطلبی با موضوع فعالیت کار داوطلبانه و با حضور چند تن از داوطلبین برگزیده و اجرای سرود توسط اعضا کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر اشکذر دیگر از برنامه‌های این گردهمایی بود

ضمناً این مراسم میهمان ویژه‌ای داشت و تشییع و وداع داوطلبان هلال‌احمر استان با پیکر شهید گمنام پایان‌بخش این برنامه بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از