حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت:

دشمن‌شناسی راهکار مقابله با توطئه‌هاست

دشمن‌شناسی راهکار مقابله با توطئه‌هاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی همواره درصددند تا با ایجاد توطئه به این نظام الهی ضربه بزنند بنابراین باید با دشمن‌شناسی از آرمان‌های والای انقلاب حفاظت کنیم.

مهدی محمودیان در گفتگو با «یزدرسا»، با اشاره به گذشت یک سال از توطئه دشمن در ایجاد ناآرامی‌ و اغتشاش در سال گذشته گفت: رسانه‌های استکبار و رژیم صهیونیستی، منافقان داخلی و خارجی و دشمنان از آل سعود گرفته تا فرانسه، انگلیس، آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی سال گذشته با فتنه‌انگیزی سعی بر ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور داشتند اما با با بصیرت مردم و فرامین رهبری همه نقشه‌هایشان نقشه برآب شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت با بیان اینکه دشمن همیشه از وحدت و یکپارچگی ملت ایران ترس و واهمه داشته است، افزود: وحدت و اتحاد ملت ایران همیشه عامل شکست دشمن و خنثی کردن توطئه‌هایشان در طول بیش از چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی همواره درصددند و تلاش می‌کنند تا با ایجاد توطئه و‌ فتنه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند بنابراین همه باید مراقب باشیم و با دشمن‌شناسی و بصیرت افزایی حافظ و مدافع آرمان‌های والای انقلاب و اسلام باشیم.

محمودیان اضافه کرد:  امروز همه ما وظیفه داریم تا با تلاش و کوشش کشورمان را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهیم و باعث شکست و ناامیدی بیش از پیش دشمنان حقیر انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد ایجاد امید و نوآوری در جوانان اظهار کرد: جوانان به عنوان آینده‌سازان این کشور هستند بنابراین باید مانند جوانان دوران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها و تصمیم گیری‌ها حضور داشته باشند، با آرمان‌های انقلاب آشنا شوند و خود را آینده ساز این کشور بدانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت با بیان اینکه مردم علی‌رغم تمام سختی‌ها و مشکلات و مسائل اقتصادی همیشه در شکست توطئه‌های دشمن سنگ تمام گذاشته و می‌گذارند گفت:  مسئولان باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری که همواره راهگشاست قانون را اجرا کنند و برای مشکلات مردم راهکار داشته باشند و قدردان مردم ولایت‌مدار و انقلابی همیشه در صحنه باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از