حالت تاریک
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403

دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد برگزار شد

دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد برگزار شد

دومین یادواره شهدای محله مهرجرد شهرستان میبد با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه اعظم مهرجرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، علیرضا درستی از جانبازان شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: اگر امروز کلیسا‌های امریکا و اروپا تبدیل به مسجد شده‌اند به برکت خون فرزندان خانواده‌های شهداست بنابراین شهدا خودتان را نباید کم بشمارید.

وی تصریح کرد: اگر می‌بینید این نظام و انقلاب با از همه تلاطم‌ها و هجمه‌های دشمنان عبور می‌کند به برکت دعای خانواده‌های معظم شهدا، نفس‌زدن‌های جانبازان شیمایی، جانبازان اعصاب و روان است.

این جانباز شیمایی گفت: امروز مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای پرچم‌دار انقلاب است و این نظام را در مقابل همه ابرقدرت‌ها و صهیونیست‌های جنایت‌کار حفظ کرده است.

میرمحمدی در این مراسم به موفقیت عملیات وعده صادق پرداخت و گفت: در عملیات وعده صادق، موشک‌های سپاه از پنج‌لایه حفاظتی دشمنان عبور و به‌صورت نقطه زن به دو پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد.

وی با بیان اینکه جوانان این مرزوبوم با دست‌خالی معجزه آفریدند تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری با همه سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی، به قله نزدیک شدیم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آثار حرکت مقدس شهدا را در دانشگاه‌های آمریکا، اروپا، استرالیا و سایر دانشگاه‌ها به چشم می‌بیند.

میرمحمدی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت ام‌القری شده و به همت جانانه دانشمندان و جوانان، اگر در همه عرصه‌ها به‌ویژه عرصه‌های اقتصادی موفق شویم؛ قطع و یقین به قله‌هایی که مدنظر مقام معظم رهبری است خواهیم رسید.

سجادی‌پور هم گفت: فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و باید فرهنگ شهادت را در جامعه حفظ و راه شهدا را ادامه دهیم.

وی  با اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدا تصریح کرد: ولایت‌پذیری و حفظ حجاب از وصیت‌نامه‌های شهداست که باید در جامعه امروزی به آن عمل کنیم.

فرماندار میبد با بیان اینکه باب شهادت باید همچنان در جامعه باز باشد گفت: اگر امروز حرکت‌هایی در دنیا علیه استکبار شکل می‌گیرد به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت بزرگ ایران است که در دوران دفاع مقدس با تکیه به مکتب عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) حاصل شده است. 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از