حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان یزد:

رسانه‌ها پمپاژ ناامیدی توسط دشمن را خنثی کنند

رسانه‌ها پمپاژ ناامیدی توسط دشمن را خنثی کنند

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه دشمن در حال پمپاژ ناامیدی به‌سوی تک‌تک افراد جامعه است، گفت: ضرورت دارد در قالب جهاد تبیین پیشرفت‌ها و عملکرد مسئولان توسط رسانه‌ها به گوش مردم برسد.

به گزارش «یزدرسا»، علی‌اکبر شمس، معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان یزد در جریان بازدید از دفتر پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: امروز ارزش و نقش رسانه‌ها بیش از هر زمان دیگری بر همگان هویدا است.

وی ادامه داد: اگر قبلاً با وقایع اتفاقیه، ارزش رسانه و نقش آن در شکل‌دهی افکار عمومی رسمیت یافت؛ امروز می‌بینیم که با ظهور فضای مجازی، این نقش بر اساس ثانیه‌ها تعیین می‌شود و هر رسانه‌ای که این مهم را در نظر داشته باشد، نقش خود را بهتر ایفا می‌کند.

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه با استفاده از رسانه می‌توان بر معانی و مفاهیم اثر گذاشت، ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری امروز می‌بینیم که مفاهیمی چون حقوق بشر و خانواده به‌وسیله امپراتوری رسانه‌ای دستخوش و آماج دشمن قرار گرفته است.

وی با اشاره به حماسه‌آفرینی جبهه مقاومت و رسواسازی رژیم صهیونیستی در جهان گفت: طوفان الاقصی شکست بزرگی برای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود؛ چراکه در جریان این عملیات بزرگ جهانیان کودک‌کشی رژیم صهیونیستی را دیدند؛ اما اگر غول‌های رسانه‌ای دشمن و سلطه رسانه‌ای نبود و صدای حق به‌طور شایسته و بایسته به گوش جهانیان می‌رسید، کار اسرائیل تمام بود.

شمس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز رسانه‌ها به‌عنوان سربازان خط مقدم جهاد تبیین نقش برجسته‌ای ایفا می‌کنند، عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا افکار عمومی و فرهنگ کشور را به سمت بی‌هویتی سوق بدهد؛ تلاش می‌کنند تا اصول انقلاب را به جناحی خاص نسبت دهند؛ درحالی‌که امروز در کشور ولایت‌فقیه، وطن‌پرستی، دین و مذهب، عرق ملی از اصولی است که همه بر آن تأکید دارند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال پمپاژ ناامیدی به‌سوی تک‌تک افراد جامعه است، تصریح کرد: ضرورت دارد در قالب جهاد تبیین پیشرفت‌ها و عملکرد مسئولان توسط رسانه‌ها به گوش مردم برسد.

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه دستگاه قضایی بخشی از این نظام بوده و مسئولان قضایی در جای‌جای کشور تلاش می‌کنند تا عملکرد مطلوبی از خود برجای گذارند، ادامه داد: پرونده‌های سنگین تجاری در خصوص صنایع و واحدهای تولیدی و پیچیدگی‌های حقوقی و قضایی پرونده‌های سنگین این دادگستری هم موجب نشده تا در عملکرد مطلوب کارکنان این حوزه قضایی خلل ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار قوه قضاییه از حیث اتقان آرا، استان یزد رتبه اول کشو را دارد، گفت: این موفقیت در زمینه بیشترین میزان تائید رأی، برای دومین سال متوالی از آن استان یزد شده است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از